Saturday Theme #28 - Splatter

12:33:00




Hello Beauties,


      Astazi o tema frumoasa si colorata "Splatter". Am mai facut manichiuri pe aceasta tema dar nu am incercat niciodata tehnica clasica. Este destul de migaloasa si nu vroiam sa stropesc cu oja prin toata casa :))))💦💦💦
     Asa ca am ales o metoda simpla cum imi place mie, stampilata si colorata.




    Am folosit culori vii neon, fiind un model facut vara, peste baza alba Essence, am stampilat cu ojele MdU #27 Neon Yellow, #70 Barbie, #72 Mint si oja albastra Konad, modelul #splatter de pe placuta MoYou London Scholar Collection - 02. Apoi am sigilat totul cu un strat generos de Farmec Topcoat gel.
    Sa vedem ce modele au facut si fetele:

  1. Deyutza - https://deyutza.ro/
  2. Madalina - http://frumusetelapretmic.blogspot.ro/
  3. Emi-http://manichiurisimple.blogspot.ro/
  4. Claudia - www.claudiaschoice.ro
  5. Paula - http://lucruriprivitedejosinsus.ro
  6. Raluca Denise - https://www.instagram.com/babyralukutza/


      Va pup, va doresc un weekend frumos si va astept cu drag parerile despre modelul meu colorat.




You Might Also Like

15 comentarii

  1. perfecta manichiura pentru vara :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos, imi plac unghiutele tale colorate si vesele!💜

    RăspundețiȘtergere
  3. adevarate opere de arta ..perfecte pentru vara !!! vesele si colorate !!! hugs de la mine !!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super faina. Mie imi place in general manechiura aceasta alba mata iar cu stampilutele astea arata si mai fain.

    RăspundețiȘtergere
  5. imi plac tare mult, sunt atat de finute si potrivite pentru vara!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase 😍 eu am mers pe metoda messy 😂

    RăspundețiȘtergere
  7. Ti-au iesit super, am cautat si eu ceva materiale ajutatoare dar n-am avut nimic :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Si de aceasta data ti-a iesit o manichiura foarte frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ti-a iesit super, dar data viitoare sa le faci si prin cealalta varianta, sunt curioasa cum vor iesi.

    RăspundețiȘtergere
  10. WOW! Unghiutele tale arata foarte bine! Si mie-mi plac ojele acestea vesele si le folosesc nu numai pe timpul verii!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foare frumoase nuantele alese, nu stiu daca s a postat primul com asa ca de aia am mai scris inca unul.

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place mult rezultatul. Nu prea am inteles cum ai facut acest model cu stampila. Se vede ca nu prea ma pricep.

    RăspundețiȘtergere
  13. tare dragute, ador manichiurile astea cu mai multe pete de culoare <3

    RăspundețiȘtergere