NOTD–O.P.I. Venice-Amore at the Grand Canal




Hello Beauties,


      De curand O. P. I. a lansat colectia de toamna-iarna- Venice.  In Romania lansarea oficiala a vut loc pe 5 august, la salonul NAILSPA by Catalina printr-o petrecere in aer liber cu muzica venetiana, perle, masti de bal si noile nuante OPIEu nu am participat la eveniment dar draga mea Stella, care a fost prezenta mi-a facut o mare bucurie daruindu-mi de ziua mea aceasta oja minunata pe care a primit-o la eveniment.<Amore at the Grand Canal>





     Am facut o manichiura evident inspirata de traditia acestui frumos oras,unde in curand....pur si simplu intamplator vom pleca in vacanta.



      Pentru modelele stampilate am folosit oja Flormar Mirror MR03 si placutele BP 57,SBS 05 si Cheeky Jumbo Plate 3 European Romance.


       Sper sa va placa modelul realizat de mine,inspirat de Venetia.Multumesc Stella inca odata,te pup cu drag.
       Va doresc o seara racoroasa si va astept cu drag parerile despre manichiura mea venetiana.



Etichete: , , , , ,