Barbeque nails-1 Mai


Hello girls,

Imi doresc sa avem o vreme frumoasa pentru aceasta mini-vacanta de 1 Mai,eu sunt printre norocosii care beneficiaza de 4 zile libere.
Asa ca m-am gandit sa sarbatoresc si printr-o manichiura desigur.
Si ce putea sa fie.....soare....gratar.....bere.....dar si o umbrela.....ca tot este vremea asa schimbatoare.Umbrela am pus-o la sugestia Andreei Micu si ii multumesc.
Am folosit baza Optical Whitener,oje Rich Color-Golden Rose #101,#37,oja Elf -#Sunflower,placutele Winstonia W105,W107,W111,W113,apoi am sigilat modelele cu Top coat-Gel Look-Golden Rose.
Pentru halba de bere de pe index,am facut un homemade decal,am transferat modelul pe stampila,apoi am dat cu oja alba si galbena,am aplicat un strat generos de top-coat si dupa ce s-a uscat l-am deslipit de pe stampila cu o penseta si l-am aplicat pe unghie,apoi din nou peste el Top-coat. O sa va arat saptamana viitoare si un tutorial pe care l-am pregatit deja pentru o manichiura care face parte din viitoarea colaborare pe care o incepem sambata. Pana atunci puteti vedea aceast tutorial de homemade decal pe blogul  Kingai Köble.


Asadar astea-s unghiutele mele de 1 Mai,va doresc sa sarbatoriti in aceasta mini-vacanta asa cum va place si vremea sa tina cu noi.
Pana sambata la urmatoarea postarea va pup si va doresc un 1 Mai de poveste,plin de mici si bere :)))))).



Etichete: , , , ,