Noutati de la BeautyBigBang




Hello Beauties,


      O noua comanda primita din partea BeautyBigBang a ajuns la mine. De data aceasta am avut de asteptat foarte muuult, mai bine de doua luni, poate si din cauzei Postei din Romania.
      La aceasta comanda am ales patru produse, trei pentru unghii si o pensula, careia ii puteti gasi mai multe intrebuintari. Eu o voi utiliza pentru a indeparta pigmentul pulbere de pe marginile unghiilor.
      Mereu caut pe site-urile chinezesti produse pentru unghii, stiti ca asta e pasiunea mea si sunt mereu in cautare de noutati.
      Haideti sa va arat ce am ales de data aceasta.





      Doua oje Holografice, diferite fata de cea aleasa in prima comanda.

Holographic Glitter Nail Polish Long Lasting Eco-friendly Nail Varnish - culorile 2C si 6C, sunt doua nuante de verde foarte frumoase.

Fish Scale Makeup Brush Mermaid Nail Dust Brush - am ales modelul 2C

24Pcs Flower Nail Decals Water Transfer Nail Art Stickers - si un set cu 24 de folii water decals cu modele florale.

      Curand va voi prezenta mai pe larg produsele, in diverse manichiuri. Nu uitati ca am pentru voi o reducere de 10% la cumparaturile de pe site. Introduceti codul OANA, inainte de a finaliza comanda.



Etichete: , , , , , ,