Purple Friday #27 - Malika Colors




Hello Beauties,


      Fete dragi, am cam chiulit de la #purplefriday in ultima vreme, pur si simplu nu am mai avut timp sa prestez si pentru aceasta rubrica. Cred ca e aproape o luna de cand nu v-am mai aratat o manichiura mov, asa ca m-am invrednicit in aceasta saptamana.
     Daca ma urmariti pe Ig si pe pagina blogului, ati vazut ca am primit din partea Malika Colors un colet cu multe oje frumoase si colorate perfecte pentru aceasta toamna care se anunta frumoasa.
     Astazi nu facem un #unboxing sau un #review, ci doar vorbim despre oja mov prima pe care am pus manuta.... evident, dintre toate frumusetile.




     Manichiura este una in stilul meu, stampilata evident, asa cum v-am obisnuit. Am folosit baza uniformizanta pentru unghii striate, apoi oja  mov Lanzarote, aplicata in doua straturi pentru o acoperire completa. Oja se aplica foarte frumos, nu lasa dare si are o uscare destul de rapida. Am stampilat modele pe doua unghii, apoi am decorat si cu niste pietricele, iar la final am sigilat tot cu un topcoat tot de la Malika Colors



     Sper sa va placa modelul meu de astazi si curand va arat toate frumusetile primite din partea Malika Colors.




Etichete: , , , , , , , , , , ,