Saturday Theme #31- Palm Trees

12:18:00




Hello Beauties,


      Incepem luna August cu noi provocari, cu teme de vacanta, ce va indeamna sa visati la mare, la plaje insorite cu palmieri, soare, umbrelute si sezlonguri confortabile.
     Tema de astazi de Palm Trees🌴🌴🌴.




     Am ales doua culori calde pastelate de la Essence, din colectia Colour Boost, pe care le am de mult, dar le abandonasem intr-o cutie. Sunt foarte cremoase si pigmentate, nu aveti nevoie decat de o singura aplicare pentru o acoperire opaca. Cea roz este #01 Instant Friendship si cea bleu #06Instant Happiness, iar eu am facut cu ele un gradient peste care am stampilat modele de vara si palmieri🌴🌴🌴, cu ajutorul noilor mele placute acrilice, pe care vi le recomand cu drag. Mai exact placuta XY-K14. Astazi dimineata vi le-am aratat pe insta. La final am sigilat cu top coat-ul gel tot de la Essence.


    Sa vedem ce modele au creat fetele noastre astazi:


  1. Gabi - http://paginidezisinoapte.ro
  2. Madalina - http://frumusetelapretmic.blogspot.ro
  3. Emi - https://lumeaemiliei.blogspot.ro
  4. Claudia - http://www.claudiaschoice.ro
  5. Sophie - http://sophiesnailartdreamland.blogspot.ro
  6. Andra Kat- http://andrakat.com
  7. Raluca Denise - https://www.instagram.com/babyralukutza/
  8. Cristina -http://nailsartconcristina.blogspot.com.es/
  9. Deyutza https://deyutza.ro/


    Daca v-au placut unghiutele mele si v-au purtat in atmosfera de vacanta, va astept cu drag impresiile.
    Nu uitati ca toata luna avem pe pagina blogului concursuri aniversare.
    O poza de acum sase ani de la Barcelona, in ton cu tema noastra de astazi :).




You Might Also Like

49 comentarii

  1. Woow! Sunt superbe, ma duc cu gandul instant la vacanta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase unghiutele, imi place foarte mult gradientul!!Si eu recomand cu mare drag matritele acrilice, mi se par fantastice!!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Valeria Chertes05.08.2017, 18:08

    Doamne n-am vazut asa minunatii, atat mi-e de drag sa le privesc unghiutele tale.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca sunt singura care nu reuseste sa foloseasca cum trebuie placutele alea. Sau gresesc undeva.... :( Ca nu-mi iese nici cu slujbe. BTW: Sunt superbe unghiutele tale!

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunate mai sunt! Numai bune de purtat acum, pe vremea asta! Se asorteaza perfect cu temperaturule ridicate!

    RăspundețiȘtergere
  6. misto si combinatia de culori si modelele alese. Mai ales ala cu scaunul si cu palmierul imi da o stare de liniste.

    RăspundețiȘtergere
  7. Woooow ... speurba manichiura de azi,felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt superbe.Mereu ai idei si iese un super model.Felicitari pentru creativitate

    RăspundețiȘtergere
  9. deja ma vad la mareeee! imi plac maxim unghiutele tale!

    RăspundețiȘtergere
  10. OMG!!! In veci n-as reusi asa ceva! Esti minunata- un adevarat artist pentru unghiute! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  11. Superbe, cel putin gradientul e perfect <3

    RăspundețiȘtergere
  12. Paula Mihai
    Imi plac unghiile colorate.....Superbe !

    RăspundețiȘtergere
  13. nota 10, unghiute de vacanta!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte draguta manichiura,Imi place mult combinatia de culori.
    Aveam si eu niste poze cu palmieri , nu m=am gandit sa inserez si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  15. super interesanta combinatia! Love it! Apreciez rabdarea ta de a le face asa de frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  16. Exotica si super placuta manichiura ta!

    RăspundețiȘtergere
  17. SUNT FOARTE FRUMOASE,AI MIINII DE AUR!

    RăspundețiȘtergere
  18. Sunt sincer indragostita de oja pe care o folosesti si de talentul pe care-l ai. ma uit si ma mir si iar ma mir cate pot fi de frumoase si mereu altfel decorate unghiutele pe care le postezi, Doamne cat talent poti avea! te felicit .

    RăspundețiȘtergere
  19. Pot sa spun ca unghiile realizate de tine sunt arta adevarata.

    RăspundețiȘtergere
  20. Sunt foarte frumoase! Imi voi face si eu ceva asemanator. Se asorteaza tinutelor pe care le voi purta la mare.

    RăspundețiȘtergere
  21. Sunt cu adevarat frumoase ! Culori de vara calda si pictura de unghie superba !
    Pina Colada pe FB

    RăspundețiȘtergere
  22. Finute și colorate în același timp;te duc instantaneu cu gândul la vacanță

    RăspundețiȘtergere
  23. Mustafa Eryn08.08.2017, 20:57

    Un model super!

    RăspundețiȘtergere
  24. Unghiute de vis...imi plac foarte mult ��

    RăspundețiȘtergere
  25. Minunat,felicitari pentru manichiura; este cea mai potrivita pentru vacanta,pentru mare,apa si soare,relaxare si odihna !!Superbe si nuantele pe care le-ai folosit !!

    RăspundețiȘtergere
  26. Sunt mai mult decat minunate
    Exact ce miar trebui ptr cand voi merge in vacanta.

    RăspundețiȘtergere
  27. Superbe unghiute,te duc cu gândul la vacanță

    RăspundețiȘtergere
  28. Fain.. semnat; roxana roxy

    RăspundețiȘtergere
  29. Imi place culoarea! Am si eu ceva de genul asta insa nu am rabdare sa imi fac unghiile asa frumos cum le faci tu :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Horvath Erika-Krisztina15.08.2017, 21:15

    Ai ales 2 nuanțe de culori superbe❤️ Felicitări! Imi plac!

    RăspundețiȘtergere
  31. Superba manichiura...perfecta pt vara :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Ce frumos arata !!! imi place mult , e numai buna in vacanta la mare <3

    RăspundețiȘtergere