Saturday Theme #26 - Beach

12:49:00




Hello Beauties,


      Prima zi a lunii Iulie ne aduce calduri tropicale, asa ca astazi va ducem intr-o plimbare la mare. Eu sunt nauca deja de la atata aer conditionat si ziua si noaptea, nu ma odihnesc deloc cum trebuie, umblu ca o Zombie prin casa teleghidata si astept noua vacanta programata la munte si racoare.
     Dar pana atunci haideti sa vedem ce am pregatit pentru tema de astazi "Beach" 🌴☂🐟.




     Am folosit o oja texturata....nisipoasa sa-i zicem....sa se potriveasca....si chiar si numele ei este in tema - MiXSand de la Wibo, si oja alba Essence, aplicate in doua straturi peste baza regeneranta Killys, apoi peste oja alba am aplicat water decals, iar peste oja albastra doua decoratii. Top coat am aplicat la final doar peste unghiile cu water decals.

    Sa vedem si inspiratia fetelor de astazi:

  1. Madalina - http://frumusetelapretmic.blogspot.ro/
  2. Gabi - http://paginidezisnoapte.ro
  3. Deyutza https://deyutza.ro/
  4. Camelia - https://darkpassion.ro/
  5. Emilia - http://manichiurisimple.blogspot.ro/
  6. Claudia - www.claudiaschoice.ro
  7. Raluca Denise - https://www.instagram.com/babyralukutza/
  8. Cristina-http://nailsartconcristina.blogspot.com.es/



      Cam atat cu tema de astazi, va doresc zile cat mai racoroase cu putinta.
      Spre seara, pe pagina blogului, dam drumul unui concurs surpriza...de data aceasta, va astept.


You Might Also Like

26 comentarii

  1. Valeria Chertes01.07.2017, 13:43

    Foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte faine si buna ideea cu oja texturata,ce mi-ar fi placut un nisip albastru 💙💙Si eu sunt nauca de atata caldura 😤 dar nu vreau nici ploaie si frig!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa tema de astazi!la fel iti doresc si eu zile racoroase... si la mine e extrem de cald si nici aerul conditionat nu il suport foarte mult deoarece ma nauceste durerea de cap

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi place tema asta! :)) Foarte drăguță manichiura și te înțeleg cu căldura, sâmbăta asta chiar a fost exagerat, m-a dat și pe mine gata. De răcoarea (dar și frumusețile) munților am și eu chef, dar și de ceva bălăceală în mare. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum am luat in considerare si alte modele superbe pentru unghiutele mele, si acesta mi-a atras atentia in mod deosebit.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma faci sa astept cu nerabdare luna august cand merg la mare. Superbe ca de obicei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte inspirata manechiura,in ton cu vara.Sandy Bell

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce draguta e manichiura.Îmi place cum ai combinat și tu totul
    Vreau la mareee

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase toate.superbe

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt frumoase .superbe

    RăspundețiȘtergere
  11. Corina Caracioni02.07.2017, 14:20

    Imi plac foarte mult unghiutele! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  12. mustafa filiz02.07.2017, 20:43

    Sunt superbe !Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt superbe! Felicitări în continuare!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. O mani superba, demna de a fi purtata cu mandrie in acest sezon. Ador ojele texturate, am impresia ca-mi pun cel mai bine unghiile in evidenta. Super! Fb: Roxana Elena - https://www.facebook.com/marin.roxanaelena

    RăspundețiȘtergere
  15. Super draguta manichiura. Ador calutii de mare <3

    RăspundețiȘtergere
  16. Mustafa Eryn05.07.2017, 21:32

    O manichiura superba! Buna ideea cu oja texturata!

    RăspundețiȘtergere
  17. Miron Cristina06.07.2017, 10:55

    Foarte frumoase si pregatite pentru vacanta.

    RăspundețiȘtergere
  18. O culoare interesanta, imi place ideea cu fructele de mare, manichiura de sezon, ideala pentru concertele de la mare.

    RăspundețiȘtergere
  19. O culoare interesanta, imi place ideea cu fructele de mare, manichiura de sezon, ideala pentru concertele de la mare. Marcu Andreea

    RăspundețiȘtergere
  20. Bontea Andreea06.07.2017, 14:05

    E greu sa te hotarasti care articol iti place mai mult! Talentul nu poate fi substituit de nimic si cand ceva iese minunat, numai cu mult talent este posibil :)

    RăspundețiȘtergere
  21. ce frumoase sunt <3 ador calutii de mare <3

    RăspundețiȘtergere
  22. Imi place foarte mult tema abordată. E manichiura perfecta pentru plajă:))

    RăspundețiȘtergere
  23. Foarte frumoase unghiutele,se asorteaza culoarea ojei cu calutii de mare si nu mai spun ca te duce cu gandul la mare,soare,relax ceea ce iti doresc si tie.Foarte buna alegere

    RăspundețiȘtergere