Review-ul de Luni #67 - Crema de fata pentru ten sensibil si Lapte de curatare faciala Aoliv




Hello Beauties,


      De curand am descoperit produsele Aoliv   si evident am fost curioasa sa incerc si eu produse noi. Stiti ca sunt mereu in cautare de produse pentru tenul meu sensibil si am gasit ceva potrivit pentru mine. Pe site gasiti produse pentru toate tipurile de ten, pentru corp si chiar pentru barbati.
      Eu am ales o crema pentru ten sensibil si un lapte de curatare.




Cremă de față pentru ten sensibil, iritat și acneic OlivAloe (50ml)


Crema pentru ten sensibil OlivAloe a fost creată special pentru ca orice femeie să se simtă din nou frumoasă, atractivă, specială și fără complexe. Textura fină și delicată, perfect adaptată nevoilor unui ten predispus la iritații, inflamații, infecții și acnee are un efect calmant imediat datorită extractelor de mușețel și uleiurilor de gălbenele, de sunătoare și de migdale. Efectul antimicrobian și antiinflamator este dat de tinctura de propolis prezentă și ea în această cremă. Substanțele active calmante, hidratante, hrănitoare, emoliente și antiseptice ajută la refacerea frumuseții unui ten cu probleme. Refacerea integrității, elasticității și fermității pielii se realizează treptat odată cu vindecarea acneei și iritațiilor caracteristice acestui tip de ten. Folosirea regulată a acestei creme pe bază de ulei de măsline organic și extracte prețioase de Aloe vera aduce sănătate și strălucire pe termen lung fiecărui tip de ten sensibil și iritat.
Se aplică dimineața și seara pe pielea curată, evitând zona ochilor.
Efecte calmante, antiseptice, antimicrobiene, emoliente, hidratante, reparatoare și regeneratoare.
Ulei de măsline organic, Aloe veraceară de albine, tinctură de propolismigdalemușețel, ulei de gălbenelevitamina Esunătoare, ulei de lavandă.

Lapte de curățare facială OlivAloe (200ml)


Un lapte care elimină blând toate impuritățire și celulele moarte acumulate la suprafața pielii pentru ca tu să ai un ten luminos în fiecare zi de dimineață până seara! Extractele naturale curăță tenul în profunzime fără să irite, să usuce sau să înroșească pielea. Folosește acest lapte dimineața ca bază pentru machiaj și seara pentru o îndepărtare ușoară a tuturor urmelor de machiaj, praf și grăsime acumulate pe parcursul zilei. Laptele conține extracte calmante, antioxidante și de netezire din salviesilurceai verde și Aloe vera pentru ca tenul tău să fie protejat, hrănit și curățat eficient în fiecare zi. Fii blândă cu tenul tău și va rămâne mereu tânăr, luminos și curat! Laptele de curățare se poate folosi pentru toate tipurile de ten.
Se aplică ușor, cu mișcări circulare, o cantitate mică de lapte de curățare la nivelul pielii și se îndepărtează apoi cu un tampon curat de vată.
Curățare profundă, efect calmant, hidratant, hrănitor și revigorant.
Ulei de măsline organic, Aloe veraceai verdesalviesilurIarba sângeluialantoină (ser din rădăcini și frunze de tătăneasă), vitamina Eprovitamina B5.




    Dupa ce ati citit descrierea producatorului sa va spun si eu cate ceva despre produse. M-au incantat de la inceput pentru ca nu contin parabeni, silicon, uleiuri minerale sau vaselina, uleiul pur de masline si Aloe vera sunt ingredientele principale.
      Laptele de curatare are un efect calmant asupra tenului, curata in profunzime, curata machiajul foarte bine, iar tenul ramane curat, luminos si hidratat. Textura este laptoasa, ca a oricarui produs din aceeasi categorie.
   Crema de fata, are o textura ceva mai groasa si dupa prima aplicare mi s-a parut cam grasa pentru preferintele mele, dar am vazut ca a fost absorbita repede in piele si ne-am inteles de minune. Are un miros putin ciudatel la aplicare care dispare repede, probabil cel al ingredientelor naturale, cred ca al uleiului de masline. Dupa prima saptamana de utilizare, mi-au disparut de pe fata cele cateva mici zone iritate si o folosesc in continuare pentru ca ne impacam bine. Hidrateaza foarte bine, eu am o problema cu uscaciunea pielii si aceasta crema e tare potrivita pentru mine si de asemenea constituie o foarte buna baza de machiaj.
      Mi-a placut tare mult ca am primit in pachetel o scrisorica scrisa de mana, in zilele noastre mai rar vezi asa ceva si de asemenea un pliculet cu multe mostre, sa pot incerca si alte produse minunate.     V-am aratat atunci pe Insta si pe pagina blogului, pachetelul primit.
     Sper ca v-am trezit interesul pentru aceste produse. Ati incercat pana acum ceva din produsele lor? 
      Daca sunteti curioase, sa incercati produsele, am pentru voi un cod de reducere "OANA", pe care trebuie sa-l introduceti inainte de finalizarea comenzii si beneficiati de 5% reducere.
       Va pup, va astept cu impresii si va doresc o saptamana minunata.



Etichete: , , , , , , , ,