Review-ul de Luni #66 - Arty Pop Nail Polish by Flormar




Hello Beauties,


      Flormar a lansat in urma cu aproximativ o luna doua colectii noi de cosmetice, despre care am scris si eu atunci. Nu puteam sa stau departe de ele, am fost in magazin sa le vad si evident m-am oprit la niste oje.
     Ele sunt vedetele din articolul de azi.
     Colectia Arty Pop, printre multe alte produse minunate de make-up are si o linie de opt oje noi. Gama Full Color Nail Enamel de la Arty Pop aduce 8 culori deosebite ce ne vor scoate in evidenta manichiura impecabila. Tehnologia speciala prin care a fost conceputa aceasta gama previne craparea unghiilor, creste performanta de luciu a lacului si are o uscare rapida.  




    Eu am ales astazi doua dintre ele, este vorba de un mov #04 Peekaboo si un verde mint #08 Picnic cu care am facut o manichiura cu model floral. Le-am combinat intr-un gradient melanj, executat cu peria evantai, peste care am stampilat o floare.




    Sticlutele au cate 8 ml fiecare, sunt prevazute cu pensula normala, consistenta ojelor este potrivita, nici prea apoasa, nici pastoasa, aveti nevoie de doua straturi subtiri pentru o opacitate buna, iar ojele asa cum am spus si ceva mai sus au o uscare rapida. Pretul este 8 lei (sper sa nu gresesc).
    Va plac ojele din colectia noua? Cine le-a folosit? Va pup si astept cu impresii.
    Sa aveti o saptamana minunata. 




Etichete: , , , , , , ,