Review-ul de Luni #63 - produse Cupio pentru unghii II




Hello Beauties,


      Saptamana trecuta la review, v-am povestit despre produsele nou intrate in colectia mea de la Cupio si am facut si o mani frumoasa cu trandafiri. Am promis sa revin si cu partea a doua a review-ului pentru ca aveam multe produse si astazi va povestesc si despre ele.
     Este vorba despre ojele pentru stampilat, un latex-pelloff pentru cuticule si un ulei pentru cuticule.





Lac de unghii pentru stampila Cupio - Mandarin



Detalii

Lac de unghii profesional de la Cupio special pentru stampilele de unghii. Culorile pigmentate ale lacurilor de unghii pentru stantare asigura obtinerea unor modele foarte bine definite. 


Pentru a obtine modelele ideale prin tehnica stampilei de unghii, se aplica un strat subtire pe matrita, apoi se transfera pe unghie.

Lac de unghii pentru stampila Cupio - Metallic Petrol

Lac de unghii pentru stampila Cupio - Indigo

Lac de unghii pentru stampila Cupio - Metallic Magenta

Latex lichid pentru cuticule - Roz







Detalii

Latexul lichid este solutia ideala pentru evitarea greselilor de aplicare a ojelor, a ojelor permanente sau a gelurilor UV. Folosind latexul lichid, nu vei mai avea greseli de aplicare a culorii in manichiura, culoarea ramanand perfect aplicata.


Mod de folosire:


1. Se aplica un strat subtire de solutie in jurul cuticulelor fara sa se atinga. Se usuca in aproximativ 1 minut.


2. Se aplica oja sau gelul pe unghii.


3 La final, dupa ce ai terminat manichiura, se indeparteaza latexul din jurul unghiilor tragand usor sau cu ajutorul unei pensete.


Gramaj: 15ml

Ulei cuticule stilou Portocale





Detalii

Ulei pentru unghii si cuticule profesional de la Cupio cu aroma de portocale. Complexul unic de vitamine si aloe vera asigura o hidratare si revitalizare perfecta.  Aduce hidratare extrema unghiilor si cuticulelor si hraneste unghiile fragile. Inmoaie cuticulele si combate uscarea lor.


Pentru unghii frumoase si sanatoase, aplica cu regularitate.


Mod de utilizare:


- Invarte capacul tubului in sensul acelor de ceasornic pana la aparitia lichidului pe pensula.


- Aplica usor uleiul de cuticule cu ajutorul pensulei iar apoi maseaza degetele


Gramaj: 8 ml.




      Am folosit toate produsele si am facut un model stampilat, mai jos va las un colaj cu un tutorial cu manichiura step-by-step si inca unul cu toate produsele folosite. Ojele pentru stampilat sunt foarte bune si pigmentate, cea Indigo....poate chiar prea pigmentata :)))), a patat putin pielea, cea rosie si cea verde au si un usor shimmer in ele.
    Latex-ul este foarte bun si indispensabil pentru mine, as putea spune, se usuca repede, iar uleiul pentru cuticule este parfumat si hidratant.



#1-dupa aplicarea ojei am aplicat pentru protectie pe cuticule latexul
#2-in momentul in care devine transparent(aprox. 2 minute), este complet uscat si se poate stampila
#3, #4, #5, #6- am stampilat cu cele patru culori
#7-dupa stampilare am desfacut latexul si am mai curatat foarte putin pielea
#8-rezultatul final


#1-am aplicat baza Cupio
#2-dupa ce am aplicat oja, am protejat cuticulele cu latexul Cupio
#3, #4, #5, #6-am stampilat cu ajutorul ojelor Cupio
#7-am sigilat modelele cu topcoat-ul Cupio
#8-apoi am aplicat uleiul pentru hidratare pe cuticule
#9-rezultatul final-manichiura stampilata
   Eu cu siguranta vreau sa-mi maresc colectia de produse Cupio si vi le recomand cu mare drag si voua.
   Ce produse Cupio ati folosit? Va astept cu pareri si cu impresii.






Etichete: , , , , , , , , , , ,