Purple Friday #20 - Guest Post by Emilia - Let's Talk




Hello Beauties,


      Vinerea aceasta la #purplefriday, din nou Guest Post. Invitata mea este Emilia, o fata talentata, nou intrata in grupul nostru TPA, care participa cu drag la colaborarile noastre si care a prins microbul manichiurilor stampilate de cand a intrat in grup. Ea scrie de aproximativ un an pe blogul Let's Talk.
      Sa vedem ce manichiura MOV a mesterit.




     " Buna ! Eu ma numesc Emi si impartasesc experientele mele cu cititorii de aproximativ un an. In luna august implinesc un an de la intrarea in blogosfera si sper sa se implineasca cat mai multi. Vreau sa ii multumesc Oanei pentru aceasta oporunitate, ma bucur ca o manichiura de a mea se va afla pe blogul ei. Astazi a trebuit sa realizez o manichiura cu una din culorile mele preferate, mov. In general imi place sa realizez manichiuri cu ajutorul tatuajelor pe baza de apa, uneori pictura , iar cu stampile destul de rar. De cand am cunoscut-o pe Oana ,respectiv grupul TPA , am inceput sa iubesc manichiurile stampilate , cred ca am realizate peste zece in ultimele luni , ceea ce este un inceput destul de bun.



Haideti sa va povestesc si despre manichiura de astazi. Vedeta de astazi este oja de la Bottega Verde in nuanta Viola Metal. Pe inelar am ales sa aplic un sclipici mov cu irizatii mov, albastre si rosii. Nu in ultimul rand, pentru ca suntem pe blogul Oanei , am stampilat floricele de pe matrita Flowers -03 , apoi cu ajutorul unui punctator am colorat o floare cu aceeasi nuanta mov. Am sigilat totul cu top coat Miss Sporty. Sper ca v-a placut manichiura mea de astazi ! "


Emilia draga multumesc pentru manichiura asta dragalasa si pentru ca ai acceptat invitatia mea, pe voi va invit sa mergeti pe blogul ei sa vedeti ce manichiuri dragute face.
Maine ne citim din nou, avem manichiura de sambata din colaborare.

Etichete: , , , , , , , , ,