Purple Friday #14 - Guest Post by Andra Kat




Hello Beauties,

       Astazi am din nou o prietena draga invitata la "Guest Post". Andra scrie pe Andra Kat, iubeste verdele, ojele texturate, pisicile si printurile cu skull. Este la o distanta de cateva sute de kilometri fata de mine, dar de cate ori ajunge in Bucuresti fac tot posibilul sa ne vedem la o cafeluta. Astazi a pregatit o mani MOV tare frumoasa cu niste oje deosebite.

      "Hello! Astăzi, eu, Andra Kat, vă prezint pe blogul Oanei o manichiură mov, mov, așa cum îi place ei.
       Mie îmi place să fac combinații. Mai ales pentru că am în jur de 700- 800- 900 de oje, cine mai știe, este un mod util de a folosi ojele mai des.
        În manichiura de astăzi am combinat 6 oje și sper să vă placă rezultatul final.
Am folosit ojele:



      Oja Avon este lila-ul perfect și deși mai am nuanțe asemănătoare, designul sticluței m-a convins să o cumpăr! Am folosit un strat de ojă, peste care am aplicat glitter-ul China Glaze, care, vă jur, e mov! Nu albastru! Dar camera l-a transformat în albastru... ehe.


      Oja Anny este aplicatî peste o alta mov închis, pentru că este cam transparentă. Însă cu această combinație: ojă închisă sub ea, e perfectă!
Are reflexii superbe!


      Color Club are niște oje holografice wow, wow și aceasta este una dintre preferatele mele ever. Este un mov închis, cu mii de particule sclipitoare colorate și a necesitat doar un singur strat pentru a fi perfect opacă.
     Ojele texturate sunt preferatele mele și era imposibil să nu încadrez și o astfel de ojă în manichiura pregătită pentru Oana. Oja Catrice este texturată puternic, foarte sclipitoare. Am folosit două straturi subțiri pentru a fi opacă și s-a uscat repede.

     Sper să vă placă manichiura mea mov, mov, mov!"

      Draga mea, chiar ai combinat ojele tare frumos si ai facut o mani deosebita, iti multumesc ca ai acceptat invitatia mea, te pup si te imbratisez cu drag 💗💕.
     Maine va asteptam pe bloguri cu manichiurile de Paste in colaborarea #Saturdaytheme. Va pup si sa aveti spor la pregatiri.

Etichete: , , , , , , , , , , ,