Purple Friday #13 - Orly

13:11:00




Hello Beauties,


      Astazi la #purplefriday, am scos de la naftalina o manichiura de anul trecut nepublicata. Orly - Hillside Hideout este vedeta acestei saptamani, este o nuanta de roz-mov prafuit si face parte din colectia de toamna Mulholland Fall 2016.




     Este o culoare superba, are un shimmer delicat, dar toata colectia aceasta este tare reusita. Si chiar daca este o colectie de toamna, eu zic ca este o culoare potrivita si pentru primavara.



     Am aplicat-o peste baza Nail Envy, in doua straturi pentru o acoperire perfecta, apoi am stampilat un model cu frunzulite, cu ajutorul ojei Mirror MR 01 si al placutei BP, apoi am sigilat tot cu Farmec topcoat gel.
    Asta toamna cand s-a lansat colectia v-am aratat-o pe Insta doar la nivel de swatch.

O postare distribuită de Oana beauty blogger 👩 💅 💄 👗 👜 (@unghiutze_colorate_happy_nails) pe

      Sper ca va place alegerea mea din aceasta saptamana, aceasta culoare calda si pastelata. Va pup si va doresc un weekend frumos.
     Nu uitati ca pe pagina blogului va asteapta cadoul de Iepuras.




You Might Also Like

19 comentarii

  1. Nu prea inteleg: sunt 2 culori diferit? Ca una o vad mov, una roz. Sau e diferenta de la blitz?

    RăspundețiȘtergere
  2. folosesc destul de des aceasta culoare in toate nuantele ei, este una din preferatele mele!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca de obicei imi faci un chef nebun sa cumpar tot felul de chestii la care chiar nu m-as pricepe ....
    Superbe imagini!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mereu ma suprinzi cu modele frumoase , mereu astept manichiuri noi si niciodata nu ma dezamagesti.:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumoasa e nuanta, ma duce cu gandul la flori, mai ales acum ca se apropie sarbatoarea Floriilor!

    RăspundețiȘtergere
  6. O nuanta atat de draguta si atat de placuta.
    Imi place si modelul stampilat dau foarte bine impreuna

    RăspundețiȘtergere
  7. Vine, vine primavara...asa anunta unghiutele tale!!! Sper sa vina o data, ca astazi am inghetat cand m-am dus sa o iau pe Sofi de la camin. Foarte frumoasa manichiura! Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Intr-adevar o culoare deosebita si un model pe masura.
    Super eleganta manichiura. ♥

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie imi plac lacurile ORLY, au nuante minunate!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarta nuanta,imi place foarte mult shimmer-ul subtil 💜

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoase unghiutele. Mie n-o sa-mi iasa niciodata asa, oricat m-as stradui, trebuie sa apelez la un profesionist.

    RăspundețiȘtergere
  12. Fotografiile sunt minunate! Mi-as dori toate produsele, numai cand le vad prezentate in acest fel! Felicitari pentru tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  13. Tare draguta-i nuanta, dar si modelul.

    RăspundețiȘtergere
  14. Unghiile arata minunat iar culoarea mov e preferata mea. Ce as putea sa mai adaug? Sa vina primavara!

    RăspundețiȘtergere
  15. Vreau si eu modele asa frumoase pe unghiute, dar nu ma indur sa comand in strainatate stampilute si decalsuri din cauza drumului inevitabil la vama.

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi place poza pusa pe instagram. Lumina cade perfect pe unghiute si se vad superb

    RăspundețiȘtergere
  17. Aceasta este o nunata care nu o poate purta oricine, dar pe unghiile tale arata excelent!

    RăspundețiȘtergere