BeautySwapbyBeautyBarometer editia a 7 a

23:51:00





Hello Beauties,


       Fete dragi cred ca deja ati vazut pe contul de Insta, postarile despre #bsbb7. Daaa deja editia a 7 a. Am participat deja la 4 editii si imi este tare drag acest eveniment organizat de Ana Maria Tatucu-BeautyBarometer.




       Si de data aceasta tot in sufrageria calda si primitoare a Ceainariei  Infinitea, unde Ani ne astepta ca de obicei cu prajiturele, ceai, cafea limonada si alte bunatati, dar si cu noutatile Marionaud, care ne-a fost sponsor si de data aceasta.




       Despre eveniment, v-am mai povestit, ne adunam o gramada de fete innebunite dupa cosmetice, ne aducem cutiutele cu bunatati si incepem schimburile si negocierile :)))
      Deci....cumintica mi-am luat cutiuta din dotare pregatita si am plecat la party. Am cunoscut multe fete noi de data aceasta, dar m-am bucurat si de revederea cu fetele mele dragi prezente mereu la eveniment.
      Am stat la sueta, am facut schimburi de produse cu fetele, am terorizat fetele cu ojele mele :)))),  fetele care nu ma stiau, intrebau cine vroia oje???? Euuu ca doar cine altcineva :))).




      Una peste alta, inca un eveniment reusit si relaxant. Multumim Ani, Marionnaud, Ceinaria Infinitea si fetelor talentate care ne-au ajutat cu fotografii frumoase,  Irina de la The Rawscientist si Anna de la Anitanna.

O postare distribuită de Oana beauty blogger 👩 💅 💄 👗 👜 (@unghiutze_colorate_happy_nails) pe

You Might Also Like

19 comentarii

  1. Si mie mi-e tare draga Ana Maria, un om la care ii citesc cu drag postarile, de la care am invatat multe, un om foarte corect.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt faine astfel de evenimente, la cat mai multe :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe fotografii, iar produsele cred ca sunt.....oau!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine arata totul, de la prajituri la cosmetice. Asa imi imaginez eu Raiul si de fiecare data cand citesc despre eveniment imi pare rau ca nu m-am axat pe zona de beauty. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. daaa, si eu admir aceste evenimente si tare mi-ar placea sa particip. Pe Ana-Maria am cunoscut-o la un eveniment in orasul nostru!

    RăspundețiȘtergere
  6. te invidiez! si astept sa ne arati absolut toata prada cu care ai venit de acolo!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai putina nebunie ca la primele evenimente, dar la fel de multa distractie.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt frumoase astfel de evenimente, din pacate nu am fost niciodata invitata si nu am participat.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos, mi-ar placea si mie sa particip la astfel de evenimente :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce mult as fi vrut sa vin si eu! Cum fac sa fiu la curent cand se mai organizeaza astfel de intalniri intre iubitoarele de cosmetice?

    RăspundețiȘtergere
  11. Offf, cat de mult imi doresc sa ajung si eu la un astfel de beauty swap. Acum sunt foarte prinsa cu cel mic, dar peste cateva luni sigur o sa ne vedem acolo Oana!

    RăspundețiȘtergere
  12. Un eveniment frumos. Am vazut o gramada de bunatati pe acolo si in plus si multe cosmetice demne de toata aprecierea

    RăspundețiȘtergere
  13. Uf ce pacat ca nu sunt si eu din bucuresti, tare mi-ar place sa particip si eu la astfel de evenimente

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce decor frumos! Ce de produse! Pacat ca nu e peste tot!

    RăspundețiȘtergere
  15. Atatea evenimente frumoase aveti si cate bunatati!

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte frumos!Si fotografiile vorbesc de la sine!

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumoase astfel de evenimente, si mai ales ca descoperi persoane noi, produse noi.

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte frumos evenimentul, atmosfera, locatie, produse frumoase si excelent puse in valoare. Mi-ar place sa particip si eu la un astfel de schimb de experiente cosmetice.

    RăspundețiȘtergere
  19. Wow! Produsele de la H&K arata fascinant ;;)

    RăspundețiȘtergere