Purple Friday #12 - Celestial

13:35:00





Hello Beauties,


      O alta vinere MOV. Pentru azi la #purplefriday am ales o oja achizitionata de curand de la Polishinail si asa cum am promis vi le arat pe rand pe fiecare.
      Oja este predestinata articolelor mele :)))) se numeste "Purple Rain Cocktail" si este o frumoasa holografica.




      Am aplicat baza Melkior caviar, apoi doua straturi din oja Celestial pentru o acoperire completa. Cu ajutorul placutei BP 56 si al ojei  pentru stampilat MoYou London - Sweet Wisteria, am aplicat si ceva modele florale pe doua unghiute. la final am sigilat tot cu farmec topcoat gel.
       Si saptamana aceasta Alina-JustAnAngel  este alaturi de mine in colaborarae cu o manichiura #purplefriday, asa ca va rog sa ii faceti o vizita sa vedeti ce manichiura a pregatit.
       Va pup, va astept cu pareri despre oja mea frumoasa si va doresc un sfarsit de saptamana minunat cu miros de pomi infloriti.




You Might Also Like

48 comentarii

  1. Asta da oja frumoasa! ♥
    Si modelul se vede superb!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult modelul!
    Culoarea e tare frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasa este culoare <3, imi place oja baza la nebunie <3

    RăspundețiȘtergere
  4. o super nuanta si ce nume frumos are...Celestial...imi place tare mult cum suna si manichiura a iesit perfect!

    RăspundețiȘtergere
  5. ma duce cu gandul la un cer plin de stele... un cer mov :D la cat de frumos sclipeste...

    RăspundețiȘtergere
  6. Wowww...este o culoare superba, iar modelul este minunat!!! O manichiura atat de faina, love it!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac la nebunie combinatiile intre oja cu sclipici si oja pentru model normala. Mereu am zis ca incerc si eu o cobinatie de acest gen

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne ce unghii de vis <3 ..nuanta ojei si modelul floral ..o combinatie minunata .Adorabile <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place mult culoarea. Este superb si modelul. Tu ma imbolnavesti pe mine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place foarte mult nuanta ojei!

    RăspundețiȘtergere
  11. FOARTE FRUMOASE,IMI PLAC MULT!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Superba culoare si modelul! Imi place foarte mult <3

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce model dragut si discret! Imi place si culoarea ojei ...se potriveste cu o rochita de-a mea

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce model super ador culoarea e superbaaa <3

    RăspundețiȘtergere
  15. Culoarea mea preferată! Și modelul e foarte fain, drăguț și discret!

    RăspundețiȘtergere
  16. Este superba manichiura asta! De fapt...ce sa mai...imi place tot ce iti faci pe unghiute :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma topesc toata cand vad cat de frumoasa este aceasta manichiura.

    RăspundețiȘtergere
  18. Nuanta e wow iar in combinatie cu modelul si nuanta ojei stampilate e bestial

    RăspundețiȘtergere
  19. Manichiura ta este pur si simplu superba!

    RăspundețiȘtergere
  20. Foarte frumoase,ador această nuanță minunată

    RăspundețiȘtergere
  21. Foarte frumoase,ador această nuanță!

    RăspundețiȘtergere
  22. Wow! Super idee si iubesc aceasta culoare!

    RăspundețiȘtergere
  23. Super manichiura, este exact pe gustul meu. Daca nu ai sta atat de departe te-as vizita sa-mi faci si mie una la fel.

    RăspundețiȘtergere
  24. Tocmai mi-am luat niste stapilute noi si sper sa-mi iasa si mie ceva dragut. Imi plac unghiutele tale mov

    RăspundețiȘtergere
  25. Vai ce minunatii poti face pe unghiute,esti fantastica,ai toata admiratia mea ,te pup <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce unghii frumoase!! De manichiura nu mai zic..minunata!

      Ștergere
  26. deci nu stiu cum reusesti sa faci o asemenea frumusete :) purple rain , purple rain ...nuanta asta e favorita mea ..ca si cantecul !!! te pup ***

    RăspundețiȘtergere
  27. Nu prea descifrez modelul ca e mov pe mov, dar baza e superba <3

    RăspundețiȘtergere
  28. Wow ce nuanta vibranta, numai mie nu mi iese 😂

    RăspundețiȘtergere
  29. Imi place mult culoarea ojei este super si modelul.

    RăspundețiȘtergere
  30. Super nuanta, cu un nume pe masura... una din culorile mele preferate....

    RăspundețiȘtergere
  31. Ce imi place culoarea si modelul!

    RăspundețiȘtergere
  32. Este o culoare superba, iar modelul este minunat!

    RăspundețiȘtergere
  33. Unghii asa frumoase si sanatoase rar am vazut! Sunt minunate iar talentul tau e unic

    RăspundețiȘtergere
  34. Antohe Cristina-Elena13.04.2017, 22:08

    imi place si nuanta si modelul. Sunt foarte reusite.

    RăspundețiȘtergere
  35. Imi place culoarea mov ,,Purple Rain Cocktail,,cu modelul sau floral pe doua unghiute.Felicitari.

    RăspundețiȘtergere