Unboxing-Box of Beauty by Douglas

16:20:00




Hello Beauties,


       Douglas lanseaza o noua cutiuta de Februarie. Ieri am fost la plimbare in Park Lake Mall si am intrat prin Douglas sa o cumpar si eu. Eu mai aveam si un voucher de 20 de lei si am mai cumparat pe langa cutiuta o mini mascara, marca proprie Douglas, care costa 23 de lei, si pe toate am dat 71 de lei cu cardul de fidelitate si am primit si ceva mostre de la domnisoara draguta care m-a consiliat. Beautybox-ul il gasiti si on line aici. Iar in perioada 7-10 Februarie mai au o oferta, cumperi 3 produse si platesti doar doua.
      Dar haideti sa vedeti ce contine cutiuta de Februarie.



3 PRODUSE IN MARIME ORIGINALA:
XL.xs Demachiant pentru ochi 200 ml
Douglas Makeup Lip Shine 5 gr
Douglas Makeup Lac de unghii Bondi Coral 10 ml
3 MINIATURI DE LUX:
LIUJO Eau de Parfum 5 ml
DOUGLAS HAIR Sampon regenerator 30 ml
COLLISTAR Crema cu acid hialuronic 15 ml 
si 4 cupoane de discount pentru achizitia produselor apartinand brandurilor din cutie.

      Parfumelul miroase tare bine, crema si samponul in format travel size sunt binevenite in bagajul pentru concediu, asa ca fiecare produs imi place si ma bucur si de aceasta cutiuta. In ceea ce priveste pretul produselor, va pot spune ca rujul costa 45 de lei, oja 29 de lei, iar demachiantul bifazic pentru ochi 45 de lei (momentan este in promotie de 50%). Acesta este doar pretul produselor full-size. Total 119 lei.
    Ce ziceti va tenteaza? Eu zic sa incercati si ofertele on-line ca au pret tare bun. Va pup si va astept cu pareri.



You Might Also Like

31 comentarii

  1. ce de produse interesante, parfumul cu siguranta l-as incerca

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi place cand primesc produse in ambalaje mici, sa le pot refolosi in vacante.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa Mihaela si eu sunt incantata de ele <3

      Ștergere
  3. Imi plac cutiutele astea faine de la Douglas, dar ma enerveaza ca la noi nu e...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai varianta on-line, eu chiar daca am aproape in fiecare Mall, am cumparat multe chestii on-line <3

      Ștergere
  4. Ce dragut este beauty box-ul 😍 m-ar tenta parfumul 💖

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca ai stii cat mi-as dori sa imi doresc sa intru in posesia unui beauty box :), interesante produse, parfumul mi-as dori sa il miros.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Alina, cred, la parfum m-am repezit si eu, miroase tare bine :)

      Ștergere
  6. Ce de minunatii ai primit...miroase bine parfumul? imi place cum arata!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ador miniaturile, am cateva zeci de mini parfumuri, clone ale unor celebre marci. Imi plac toate !
    Produsele de la Douglas sunt excelente iar acest beauty box este foarte fain.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am cateva zeci de bijuterii de sticlute mici, le ador

      Ștergere
  8. Wow.... este un beauty box foarte sic si bogat. Imi plac produsele lor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am fost promoter 4 zile pentru douglas. Iubesc magazinul și produsele lor. As fi vrut sa nu se termine niciodată acele 4 zile. Așa ca îmi dau seama cât ești de norocoasa sa le folosești.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo ce frumos, mi-ar placea sa fac asta <3

      Ștergere
  10. Am auzit de Douglas, dar nu mi-am luat pana acum nici un produs de la ei. Sa le folosesti cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoase miniaturile!Cine nu iubeste produsele cosmetice?!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce de bunatati ai tu aici, sa te bucuri de ele.

    RăspundețiȘtergere
  13. O multime de bunatati!
    Sa te bucri de fiecare in parte!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Am si eu o masca de la ei, sa vad daca o voi si folosi curand. Sunt curioasa daca e eficienta pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  15. Demachiantul are acum un pret beton, ma duc sa-mi iau si eu.

    RăspundețiȘtergere
  16. Cât mi-am dorit si eu o cutie de genul celor vechi ... numai bine ca au apărut variantele astea!!! As opta pentru a doua varianta cu parfum!!! Uff

    RăspundețiȘtergere
  17. Sa le folosesti cu spor pe toate! :*

    RăspundețiȘtergere
  18. imi plac ojele indiferent de culoare ,frumoase sunt toate gabi t

    RăspundețiȘtergere
  19. Wow ce de produse cu siguranta parfumul miroase divin

    RăspundețiȘtergere