Review-ul de Luni #58- Frumusetea vine din interior cu Beauty Help





Hello Beauties,



      Fete dragi, astazi povestim la review despre un produs cu totul si cu totul nou pentru mine. Acum aproximativ o luna cand am primit flaconul de la Beauty Help, am fost putin sceptica....doar din cauza ca nu mai folosisem asa ceva si nu-mi puteam imagina ca exista un singur produs cu atatea beneficii.
     Dupa ce am citit mai multe testimoniale pe site, despre efectele benefice asupra acneei si mi s-a spus sa urmaresc efectele si asupra unghiilor, am fost convinsa ca trebuie sa-l incerc.




     Buuun....deci am trecut la treaba🍸🍸🍹🍹, in fiecare zi pret de trei saptamani, mi-am baut cuminte shake-ul de frumusete. Efectele intr-adevar nu s-au lasat asteptate, pe zi ce trecea pielea mea arata din ce in ce mai bine, acneea mea rozacee, s-a redus aproape te tot, unghiile nu mai sunt casante, au devenit elastice si rezistente. Marturie stau colajele pe care le-am creat pe parcursul acestor trei saptamani cu evolutia mea.




    Mai jos aveti multe detalii de pe site in legatura cu produsul.

Beauty Help este o formula unica, inovatoare, care reuneste intr-o forma concentrata cele mai renumite ingrediente din produsele nutricosmetice de lux, administrate intern. Formula unica Beauty Help asigura o ingrijire profunda a pielii, avand efect sustinut de „beauty from inside“ (frumusete din interior). Îmbunatateste de la nivel celular aspectul tenului, parului și unghiilor si combate eficient primele semne ale imbatranirii.
Beauty Help este un supliment alimentar sub forma de pudra pentru shake-uri, disponibil in doua variante de gust: capsuni (Beauty Help Strawberry) sau ciocolata (Beauty Help Chocolate).


Beauty Help este un produs multifunctional de frumusete, o combinatie de colagen, acid hialuronic, ceramozide, resveratrol, coenzima Q10, astaxantina si alti antioxidanti puternici, in doze mari, terapeutice. Toate acestea hranesc si regenereaza de la nivel celular pielea de pe intreg corpul. Pentru mai multe detalii poti intra pe site www.beautyhelp.com.


Beauty Help: Ultra-Complex 9-in-1 Collagen Formula

Cum recunosti o femeie frumoasa? O femeie care pur si simplu debordeaza de sanatate, vitalitate. O femeie al carei ten este luminos, radiant si mereu tanar. O femeie a carei piele este neteda si plina de stralucire. Stiinta a demonstrat ca toate acestea vin din interior. Frumusetea vine din interior!
Beauty Help face acest lucru posibil! Beauty Help, primul produs multifunctional de frumusete, a fost creat special pentru tine, pentru ca pielea ta sa isi pastreze aspectul tanar, sanatos, luminos si sa isi recapete elasticitatea.
Beauty Help reuneste intr-o formula complexa cei mai buni nutrienti pentru ingrijirea tenului, parului si unghiilor din interior: Colagen, Acid Hialuronic, Ceramozide (fitoceramide), Resveratrol, Super Vitamina E Naturala, Astaxantina, Coenzima Q10, Vitamina C, MSM.



       Nu ai nevoie de mai multe produse ca sa fii frumoasa in fiecare zi! Ai nevoie doar de Beauty Help, un produs 9-in-1! Indrazneste sa fii frumoasa! 
      Eu sunt foarte incantata ca am avut ocazia sa testez acest produs, si pentru frumusetea si starea voastra de bine vi-l recomand cu drag.
     Cine l-a incercat? Va astept cu pareri si va doresc o saptamana frumoasa.





Etichete: , , , , , , , ,