Review-ul de Luni #57- Derma E-Crema hidratanta de noapte cu acid hialuronic




Hello Beauties,


      In urma cu aproximativ doua saptamani am primit din nou o crema Derma E, de data aceasta crema hidratatnta de noapte cu Acid Hialuronic. De cum a primit-o, am si pus-o la treaba, eram curioasa, am mai incercat si crema de ochi Derma E, care mi-a placut, aici puteti vedea review-ul.



Crema naturala hidratanta de noapte cu acid hialuronic
Descrierea producatorului:
- Puternic hidratanta, crema de noapte cu acid hialuronic reduce vizibil ridurile prin compozitia sa ultrahidratanta.
- Aceasta formula extra-imbogatita penetreaza tenul in profunzime conferindu-i proprietatile inegalabile ale magnetului pentru hidratare al naturii – Acidul Hialuronic (HA).
- O singura molecula de HA poate retine de 1.000 de ori greutatea ei in apa, generand o piele neteda, catifelata, tonifiata si rehidratata.
- Imbogatita cu antioxidanti antiimbatranire precum ceaiul verde, vitamina C si E si  aloe vera, aceasta formula ajuta tenul sa lupte impotriva radicalilor liberi si a efectelor mediului inconjurator.
- Ideala pentru tenul uscat, deshidratat, care are nevoie de o hidratare de durata pe tot parcursul noptii, aceasta crema ofera hidratarea maxima in timp ce ajuta la diminuarea semnelor varstei tenului, redand aspectul catifelat si tanar al pielii.
- Este 100% vegana, nu a fost testata pe animale, nu contine parabeni, sulfati, ulei mineral, lanolina, gluten sau organisme modificate genetic.
- Fabricat in America

Instructiuni de uilizare:
- Luati o cantitate mica de crema hidratanta de noapte pe buricul degetelor si aplicati pe toata fata si pe gat cu miscari ascendente usoare.
- Utilizati-o seara  sau de cate ori este necesar sa va hidratati tenul in timpul noptii.
- Poate fi folosita si ca baza pentru machiaj.

Ambalaj:
56 g



      Parerea mea:
       Este o crema intens hidratanta de noapte ce se absoarbe repede in piele, nu lasa pelicula grasa, are o consistenta usoara, placuta si un parfum discret. Dupa ce am folosit-o cam doua saptamani, tenul meu dimineata e mai radios si mai odihnit. La venerabila mea varsta de 44+ :))), produsele pe care le folosesc le aleg cu grija, am in vedere si reducerea ridurilor, ceea ce am gasit si la aceasta crema. Pielea devine mai elastica si mai luminoasa. Va recomand cu drag produsele Derma E, pe aceasta o gasiti aici la pretul de aprox. 120 lei.

      Voi ce produse ati folosit de la Derma E, va astept cu recomandari, va multumesc pentru vizita si va doresc o saptamana frumoasa.




Etichete: , , , , , , , ,