Purple Friday #6-Guest Post by Alina-JustAnAngel

12:02:00





Hello Beauties,


       La rubrica de astazi in decurs de cateva saptamani, intercalate cu manichiurile mele, voi avea cateva invitate. Am propus fetelor din grupul TPA sa faca cate un Guest Post cu o mani MOV.
      Prima care a spart gheata este Alina, sigur o cunoasteti, ea scrie pe blogul JustAnAngel, e o fata minunata si va invit sa o urmariti acolo. Mai mult de atat, ea mi se va alatura in #PurpleFriday, asa ca vom avea o colaborare pe termen mai lung.
      Sa vedem ce mani a pregatit pentru astazi.




      Ma bucur mult ca fac acest guest post pe blogul Oanei care este un om minunat, marinimos, talentat si nu numai. Oja mov este preferata mea si de indata ce am aflat ca voi scrie acest guest post am stiut ce oje voi vrea sa folosesc.
      Am optat pentru doua oje simple, dar combinatia lor este cea care le scoate din anonimat. Pasiunea mea pentru ojele duochrome si pentru ojele texturate m-au facut sa fac aceasta alegere.
Pentru astazi am ales :
  • Golden Rose Color Expert in nuanta 41
  • Jordana Texture Nailpolish in nuanta 06 Raging Purple 
Pentru fiecare oja am folosit doua straturi si rezultatul este urmatorul:











      Draga mea Alina, ai facut o mani tare pe gustul meu, ma bucur ca ai acceptat invitatia, te pup si te imbtatisez cu drag.
     Ce ziceti fetele, va place manichiura Alinei. Va pupam si va asteptam cu pareri. Maine ne vedem cu o noua mani din colaborarea #Saturday.
     Zi frumoasa va doresc!!!



You Might Also Like

34 comentarii

  1. vai, da ce frumi e oja texturata! <3
    unde se gaseste brandul asta?

    o mai astept pe alina pe blog la tine :D

    cand faci si un green friday, ma bag :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand ma plictisesc de MOV.....trec pe verde :))), puup :)

      Ștergere
  2. Nu ştiu ce să zic. Violetul... mă-nfioară! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu il iubesc si pe mine ma bine-dispune :)))

      Ștergere
  3. Wow! Mie imi place tare mult manichiura de acest gen. Culoarea este superba! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. culorile sunt senzationale si manichiura rezultata arata impecabil. Nu prea ma dau in vant dupa violet pentru a-l purta, dar imi place mult cum arata pe unghii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe amandoua, insa Golden Rose e mai pe gustul meu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar azi am fost si eu la manichiura. Ma uitam acolo la zeci de nuante frumoase. Nici nu mai stiam ce sa aleg. Pana la urma, le-am facut roze sidefat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Puse una langa alta imi place mai mult oja simpla, lucioasa, desi de obicei aleg ojele texturate.Culoarea e super.

    RăspundețiȘtergere
  8. Rezultatul este super doar ca nu inteleg, in total sunt 4 straturi de oja?

    RăspundețiȘtergere
  9. Texturata e de vis! Imi plac ojele mov, m.as baga si eu, ca am cateva in colectie :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbe ambele oje. Iar unghiutele tale, la fel de frumoase ca intotdeauana!

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place combinatia de oja lucioasa cu una texturata. Combinatia este frumoasa si se vede bine.
    Oricum, nu am mai vazut la nimeni o manichiura atat de frumoasa ca la tine! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  12. tare-mi place textura aceea, o sa ma uit sa-mi cumpar neaparat!

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi vine sa rad. Imi place mult manichiura. Imi plac ojele mov. Mai ales . :D :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumoase ojele. Si eu sunt fana mov!

    RăspundețiȘtergere
  15. mie imi place violetul foarte mult si in vestimentatie si in oje

    RăspundețiȘtergere
  16. Și eu iubesc culoarea aceasta(a doua aleasă după roșu)

    RăspundețiȘtergere
  17. Super nuanta ojei... Combinatia este frumoasa si se vede bine. Texturata e wow

    RăspundețiȘtergere
  18. super nuantele... le ador si le port... golden ros am folosit, in schimb de cealalta marca nu am auzit...

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi place mult manechiura asta,e superba :) , fb Dani Dragomir

    RăspundețiȘtergere
  20. Superba culoare, imi place enorm de mult

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi plac mult ojele, mai ales Golden Rose.

    RăspundețiȘtergere
  22. Cristina Ilinca01.03.2017, 12:25

    Superba nuanța ojei

    RăspundețiȘtergere
  23. Cristina Ilinca01.03.2017, 12:26

    Superba nuanța

    RăspundețiȘtergere
  24. Violetul e culoarea mea preferata ,superba oja

    RăspundețiȘtergere
  25. Superba oja ,e culoarea mea preferata

    RăspundețiȘtergere
  26. Popa Livia Mariana01.03.2017, 21:37

    super frumoase

    RăspundețiȘtergere
  27. superba si oja si prezentarea

    RăspundețiȘtergere