Unboxing - Prima comanda - Bottega verde

13:29:00




Hello Beauties,


      In sfarsit m-am invrednicit sa fac comanda la Bottega Verde. Am rasfoit cu atentie site-ul si dupa vreao ora si jumatate 😂 , m-am hotarat.
     Primul meu gel de dus incercat de muuuult de la ei a fost cel cu ciocolata, cumparat din farmacie, de care m-am indragostit. L-am pus si acum in cos, dar din pacate nu era in stoc 😒. Doamna draguta de la Bottega m-a sunat si mi-a propus sa alt produs...eu neavand un calculator in fata, i-am spus ca prefer aromele fresh si mi-a oferit un gel de dus cu ceai verde, care miroase DIVIN.
    Dar haideti sa va arat ce produse am pus in cos.




1.Gelul de dus cu extract de ceai verde - pe care deja l-am pus treaba, miroase foarte fresh, e recomfortant si hidratant.
2.Aloe- Mousse demachiant hidratant si calmant cu extract de Aloe Vera - am auzit multe despre ea si abea astept s-o incerc si sa va povestesc ce stie sa faca.
3.Cremafiori - Crema de fata hidratanta pentru ten normal/uscat cu Crin alb - o prima impresie este ca se absoarbe repede, ceea ce este foarte pe gustul meu.
4.Gel Shine - Lac de unghii Violet perlat - evident ca nu puteam alege altceva, o s-o vedeti la treaba curand la rubrica "Purple Friday".

      Acestea au fost produsele puse de mine in cos in valoare de 100 de ron. La aceasta comanda am primit cadou un Sapun cu extract de struguri rosii si transportul gratuit.
    Pe rand dupa imi fac o parere despre ele revin cu impresii.
    Voi ce preferate de la Bottega Verde aveti?



    

You Might Also Like

42 comentarii

  1. tare bine mi-ar prinde o crema hidratanta la o asa vreme!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca n-am incercat-o, va spun despre ea curand :)

      Ștergere
  2. Frumoasa oja ! Astept o manichiura cu ea :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu ea am inceput :)))), e deja pe blog, ai si vazut-o :)

      Ștergere
  3. Sa le folosesti cu drag si spor!
    Sunt curioasa de spuma demachianta cu aloe vera. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Despre spuma m-a intrebat toata lumea, va spun curand la review cate ceva despre ea :)

      Ștergere
  4. Sa le folosesti cu drag! Si eu ador produsele de la Bottega Verde :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Deea, ma bucur ca si tie iti plac :)

      Ștergere
  5. De fiecare data am comandat si lac de unghii si geluri de dus. Lacurile de unghii sunt foarte bune, pana acum credeam ca nu o sa gasesc niciunul care sa reziste pe unghiile mele ,,proaste,,.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine e primul pe care-l folosesc, dar cu siguranta o sa mai iau :)

      Ștergere
  6. Mi-am amintit ca am primit 2 creme de maini de la Bottega verde. O sa le folosesc, sunt curioasa cat de bune sunt.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa te bucuri nde tot ce ai cumparat si poate data viitoare gasesti si gelul de dus cu ciocolata! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Andrea, sper sa fie pe stoc data viitoare :)

      Ștergere
  8. tin musai sa vad un review la mousse-ul demachiant. am tot vazut pareri la alte produse, dar asa ceva n-am mai vazut. si-s fana spume de curatare si chestii de genul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da am vazut ca sunteti interesate de el, urmeaza curand review-ul :)

      Ștergere
  9. Eu am facut o comanda doar de lacuri de unghii, iar la geluri de dus am facut colectie. Le ador, au produse foarte bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut la tine multe lacuri de unghii si cu gelurile de dus daaa ai dreptate si mie imi plac :)

      Ștergere
  10. Am vazut oja pe insta , e absolut superba . Abia astept manichiura de vineri :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Mie imi plac toate din auzite dar nu am folosit inca nici un produs de la ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macar un gel de dus, trebuie sa incerci :)

      Ștergere
  12. Clar trebuie sa incerc si eu produsele lor :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa le folosesti cu drag, sigur or sa-ti placa. Si eu sunt fana produselor Bottega Verde, cel mai mult mi-a placut ca sunt nr 1 in italia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Amalia, deja ce am folosit mi-a placut tare mult :)

      Ștergere
  14. O crema de fata m-ar interesa si pe mine, dar ceva pentru ten mixt. Astept sa-mi spui cum ti-a placut crema aleasa de tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gasesti pe site pentru toate tipurile de ten :)

      Ștergere
  15. Sa te bucuri de toate bunatatile pe care ni le-ai prezentat!
    Sunt foarte tentante. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. Astept sa ne incanti cu manichiura de vineri.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma bucur ca ai reusit sa plasezi prima comanda. Iti doresc sa le folosesti cu drag si te vei convinge personal ca produsele sunt foarte bune

    RăspundețiȘtergere
  18. Gelul de dus cu vanilie neagra e preferatul meu, urmat indeaproapde de cel cu ceai verde. Chiar ca e divin. Imi place maxim.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As vrea sa-l miros inainte de a-l cumpara....sa nu fie o aroma prea tare ca nu le suport :)

      Ștergere
  19. Nu le-am incercat pe acestea, dar am si eu un gel de dus de la ei si imi plac produsele lor.

    RăspundețiȘtergere
  20. Am si eu vreo 2 sau 3 comenzi la activ , gelurile de dus sunt tare bune si mirosul persista. De fapt mai toate produsele lor m-au multumit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut si la tine ca ai folosit multe Deyutza :)

      Ștergere
  21. Super produsele,sa le folosesti cu mare placere !!
    Eu am de la ei crema de maini Argan de Maroc,pe care o folosesc in prezent ;este minunata,face minuni cu mainile mele si parfumul este wau,imi place la nebunie.O mai am si pe cea cu Unt de shea,inca nu am incercat-o,dar sunt sigura ca nu ma va dezamagi.
    Imi mai doresc tare mult sa incerc si gelurile de dus,am citit numai lucruri super despre ele.
    O zi frumoasa iti doresc !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud ca si cremele de maini sunt bune, multumesc :)

      Ștergere