Happy New Year




Hello Beauties,


      Asa cum am promis in ultima postare din 2016, acum la inceput de an, vin cu o postare scurta in care vreau sa va urez An Nou Fericit cu multe realizari. Sper ca v-ati distrat frumos azi noapte. 2016 a fost un an in care am invatat multe lucruri noi, am evoluat, mi-am facut prieteni, m-am revazut cu persoane dragi mie si vreau ca 2017 sa fie pentru mine un an Magnific. Pe finalul anului am avut o perioada dificila cu ceva probleme de rezolvat, dar care s-au finalizat cu succes. Pentru mine incepe o perioada minunata si o viata noua as putea spune.
     Dupa cum stiti Colaborarea noastra Nail Art din 2016 a luat sfarsit si am pregatit doua colaje cu toate temele acestei colaborari si cu temele aferente fiecarei luni. Nu am lipsit la niciuna si vreau sa ma felicit singurica :)))).





      Anul acesta incepem o noua colaborare, temele sunt propuse de mine, si sper tare mult sa va placa.
      Va pup si va las in continuare sa petreceti. Maine va astept pe pagina cu un Giveaway cu produse de Nail Art.
      La multi ani!!!



Etichete: , , ,