Darurile Naturii de la Apivita

13:27:00




Hello Beauties,


Numărătoarea inversă a început. Un nou an își face loc în calendar. Pentru APIVITA, 2016 a fost un an plin de momente magice, un an al renașterii și al strălucirii!

De 37 de ani, creăm produse naturale, eficiente și holistice, inspirați de miraculoasa societate a albinelor, de bogata floră grecească și de abordarea holistică a lui Hippocrate asupra sănătății și frumuseții. Cu până la 100% formule naturale, produsele APIVITA acționează în mod benefic asupra corpului, minții și sufletului.
În preajma Crăciunului ne străduim să găsim cadoul perfect pentru cei dragi! APIVITA a pregătit și în acest an cadouri ideale, ce vor fi pe placul tuturor celor de pe lista ta!
De Crăciun, alege APIVITA pentru a-ți exprima dragostea și recunoștința în cel mai unic, natural și holistic mod!
2017 să fie iarăși un an al renașterii pentru noi toți!

Darurile naturii pentru cei dragi:

FOR THE QUEEN OF MY HEART - Îngrijire holistică anti-îmbătrânire de la APIVITA
RADIANCE IS ON THE FACE I LOVE – Îngrjire holistică pentru luminozitatea tenului de la APIVITA
CLEANSING IS NATURE’S GIFT - Îngrijire holistică pentru curățarea tenului de la APIVITA
THE ROYAL TREAT - Hidratare și răsfăț cu produse de corp APIVITA
PURE JASMINE IS YOUR NATURAL SCENT – Hidratare și aromoterapie cu produse de corp APIVITA
NATURAL CARE FOR MY MAN - Îngrijire holistică pentru bărbați
FOR THE HANDS I ADMIRE - Îngrijire holistică pentru mâini de la APIVITA




Produsele APIVITA sunt produse în fabrica bioclimatică din Markopoulo, Grecia și sunt disponibile în magazinul APIVITA din Băneasa Shopping City și în farmaciile SENSIBLU.





You Might Also Like

31 comentarii

  1. par super faine produsele lor, dar nu m-am prea apropiat de ele, pretul e cam inaccesibil :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Scumpicele produsele, dar imi plac pentru ca au ingrediente naturale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am incercat nimic dar presupun ca sunt produse bune. De fapt, un produs bun, este acela care ti se potriveste tie cel mai bine

    RăspundețiȘtergere
  4. Habar n-aveam de aceste produse! Cred ca am sa le caut si eu, mai ales crema pentru maini, cred ca este super!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte incantata sunt de produsele Apivita!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am auzit multe lucruri bune despre apivita, vreau si eu produse de la ei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu le-am incercat, dar nu e niciodata prea tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca o sa ajung prin Bucuresti, trec si pe la Baneasa Shopping City sa vad magazinul. In Sensiblu nu am mai fost de ceva timp, iar pana acum nu le observasem. Par interesante.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am incercat prodsusele de la Apivita

    RăspundețiȘtergere
  10. Numai cuvinte frumoase am auzit despre aceste produse si ma tenteaza pentru ca sunt naturale

    RăspundețiȘtergere
  11. Trebuie sa ma aprovizionez si eu cu niste produse de acest gen!

    RăspundețiȘtergere
  12. Gama cu iasomie ma tenteaza si pe mine!

    RăspundețiȘtergere
  13. As incerca si eu ceva de aici, am auzit numai lucruri bune despre Apivita!

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu am incercat pana acum produsele de la ei, dar mi se par cam piperate :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu am incercat...dar nora mea le foloseste di e f multumita de ele

    RăspundețiȘtergere
  16. UN ARTICOL SUPERB.PRODUSE EFICIENTE

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu știam de aceste produse ! Dar mi se pare ca sunt de calitate!

    RăspundețiȘtergere
  18. Interesant... nu am mai auzit de aceste produse... recunosc, nici macar nu am mai auzit pana acum de ingrijire holistica!

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu am incercat pana acum produsele Apivita si par ca sunt de foarta buna calitate de abia astept sa le incerc

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu am incercat pana acum produsele Apivita si par ca sunt de foarta buna calitate de abia astept sa le incerc

    RăspundețiȘtergere
  21. Avramescu Evelina Mihaela
    nu am incercat pana acum produse de la Apivita, dar sunt tentata sa le incerc

    RăspundețiȘtergere
  22. Am citit o multime de lucruri pozitive despre produsele Apivita....si oentru ca ador lavanda si culoarea mov tare ce-as mai incerca setul de lavanda...mmmm....ce frumos trebuie sa miroasa.

    RăspundețiȘtergere
  23. Folosesc produsele Apivita de mai bine de 3 ani.De la ingrijire intima,sampon pana la cosmetice. Sunt fara parabeni si sunt prietenoase cu ph nostru .:) (facebook GRIGORAS TITINA G+Bakogiannis Elena tweeter @GrigTit instagram grigorastitina)

    RăspundețiȘtergere
  24. Produse de calitate.

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu am incercat prodsusele de la Apivita, dar am auzit ca sunt foarte eficiente si laudate de toata lumea.

    RăspundețiȘtergere
  26. foarte incantata sunt de produsele Apivita!

    RăspundețiȘtergere
  27. Imi plac foarte mult aceste produse, sunt foarte bune.

    RăspundețiȘtergere