October's Nails Challenge - Glow in the dark

12:37:00




Hello Beauties,


      It's time for a new challenge....ohohhhooo si ce provocare a fost pentru mine :)))), m-am distrat MAXIM facand fotografii pentru aceasta postare.
     Astazi suntem "Glow in the dark". Sa vedem cum putem straluciiiii :)).




     Am folosit oja Glow-Expressions si niste declas-uri......super simplu pana aici...si de aici incepe distractia. Lampa UV nu am, asa ca a trebuit sa-mi storc creerasii sa vad ce gasesc sa "ILUMINEZ" unghiutele :))). Aveam o lampita mica cu leduri si a fost de milioane. Dar efectul dispare atat de repede, deja la a doua poza se pierdea. Si asta mi-a fost distractia aseara.



     Am facut si un filmulet in care se vede cum dispare efectul Glow.


     Sa vedem cat de GLOW sunt fetele noastre:


  1. Iulia Maria - http://iuliafairynails.blogspot.be
  2. Raluca Denise - https://www.instagram.com/babyralukutza/
  3. Claudia - http://www.claudiaschoice.ro/
  4. Sophie - http://sophiesnailartdreamland.blogspot.ro
  5. Madalina - http://frumusetelapretmic.blogspot.ro
  6. Gabi - http://paginidezisinoapte.ro
  7. Violeta -https://www.instagram.com/alexandruvioleta/
  8. Cristina - http://nailsartconcristina.blogspot.com.es/

           Chiar a fost o provocare pentru mine, nu am facut o astfel de mani pana acum si chiar sper sa va placa.  
          Va pup, doresc un weekend frumos si va citesc cu drag impresiile.





You Might Also Like

54 comentarii

  1. O adevarata provoare dar la care te-ai descurat cu brio :) Ti=au iesit super

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam tremurate pozele. :D Dar draguta foc mani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu s-a putut mai mult :)))), si asa m-am chinuit destul :))), pup

      Ștergere
  3. Geniale, imi plac foarte tare , iar ultima fotografie e.. totala!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase,imi place efectul dar si decalurile!!Tare-s curioasa ce ne arati la urmatoarea tema!Te pupic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa asteptam sarbatorile cu fel de fel de decoratiuni, chiar si pe unghii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesanta provocarea, iar tu te-ai descurcat minunat! Bv, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. WOW! Arata foarte cool!!! Imi place efectul!

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesante pozele. Cred ca nu ti-a fost usor sa le faci ...

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu zic ca ti-a iesit,asa ca munca nu a fost in zadar :))
    Imi place si cum se vede la lumina zilei <3
    Eu am folosit lampa uv,dar efectul dispare la fel de repede.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu, tot asa am patit si eu, te pup, merci <3

      Ștergere
  10. Interesante unghii, a meritat efortul pentru ca sunt super, de efect.

    RăspundețiȘtergere
  11. Adica efectul de glow in the dark e doar la lampa cu led, nu se aprind tot timpul in intuneric? Nu am folosit niciodata oja din astea. Imi plac mult unghiutele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se vad si in intuneric Mirabela, dar mult mai slad, la lampa se "incarca"...ca sa zic asa :))), merci

      Ștergere
  12. Wow cat de frumoase sunt unghiutele. Cred ca ai muncit ceva la ele :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Tare simpatice, cred ca te-ai distrat muncind la ele

    RăspundețiȘtergere
  14. N-am inteles exact cum o cheama pe oja si la ce firma o gasesc. Mi-ar place o astfel de manichiura glow.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am cumparat-o de pe un Blogsale, se numeste Expression....nu stiu exact de unde o poti cumpara

      Ștergere
  15. Adriana Ivan22.10.2016, 21:31

    Frumoasă provocare și super rezultat! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  16. Se vede ca vine Hallowen-ul! Din punctul meu de vedere ti-a reusit manichiura cu brio.

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte frumoase au iesit, si unghiutele, si pozele. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  18. Efectul este wow! Se văd foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  19. Uite ce îmi faci, vrei să-mi raşchetez gelul și să-mi fac manichiura ta? Chiar e fantastic modelul. Să-l porți sănătoasă!

    RăspundețiȘtergere
  20. Un efect foarte interesant si te-ai descurcat admirabil. Imi place rezultatul, se vede ca-i muncit.

    RăspundețiȘtergere
  21. Foarte creepy design-ul! Imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  22. eu am avut noroc cu lampa uv, altfel nu cred ca aveam rabdare sa fac o mie de poze :)))) ti-au iesit foarte frumoase! a meritat chinul :D

    RăspundețiȘtergere
  23. Wow , felicitari , n am mai vazut asa ceva pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  24. Mai avem nevoie si de provocari. Mie imi place cum ti-a iesit!

    RăspundețiȘtergere