NOTD - Zodiac #2 - Virgo

13:21:00




Hello Beauties,


      Fete dragi asa cum mi-am propus, am reusit pe ultima suta de metri sa fac ce-a doua manichiura ZODIAC, pentru Fecioara. Pe prima din aceasta serie de 12 o gasiti aici. Astazi este ultima zi a zodiei Fecioara asa ca m-am incadrat de minune.
     Dar haideti sa vedeti ce mani am facut.




     Am aplicat baza Eveline 8in1, apoi oja OPI- Venice The Party?, primita de la scumpa mea Diana, in dar de ziua mea. Pentru modele am folosit  placuta Zodiac BP Y020, placuta zodiac MoYou Nails, pe care am primit-o de la Andra si water decals zodiac BP. La final am sigilat tot cu Farmec Gel Topcoat.






     Ce ziceti va place? V-o dedic voua celor nascute sub acest semn zodiacal. Va pup si va astept cu pareri.






You Might Also Like

53 comentarii

  1. ce frumoase sunt! o placuta cu scorpionul nu mi-ar fi stricat si mie. foarte faina ideea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu is Balanta, dar imi place modelul si culorile alese.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce minunat arata, îmi place rezultatul foarte mult :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Elena LifeMakeupandBeauty22.09.2016, 14:07

    Cat de bine arata! 💚💛💜

    RăspundețiȘtergere
  5. Vaiii ce faine aunt! Ai o manichiura minunata, like..like..like

    RăspundețiȘtergere
  6. manichiura e super frumi, dar oja e superba!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. e pur si simplu superba :)) chiar daca nu sunt Fecioara :D ..astept luna mai sa faci una si pentru Gemeni :))) te pup ***

    RăspundețiȘtergere
  8. Si aceasta mani este superba! ♥ Oja arata fantastic!

    RăspundețiȘtergere
  9. Răspunsuri
    1. Faaaacem si cu Taur, doar ca mai ai ceva de asteptat, te pup <3

      Ștergere
  10. Eu sunt nascuta in zodia Fecioarei si m-ar fi incantat o astfel de manichiura. De fapt inca nu-i timpul pierdut fiindca azi este ultima zi din aceasta zodie. Te-am pupat si fug sa-mi iau una din placutele Zodiac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact ultima zi, m-am incadrat la fix, te pup <3

      Ștergere
  11. Superba oja!!!Imi plac mult manichiutile zodiac si tie iti ies intotdeauna perfect!Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi plac foarte mult unghiile si imi place si ideea cu zodiacul.

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumoase, mi-ar placea si mie cu scorpion. Oare cum ar fi ? :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Nuanta ojei imi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  15. ce frumos..astept si pentru balanta, poate reusesc sa fac si eu(ca e zodia mea)

    RăspundețiȘtergere
  16. Cat de interesanta poate fi manichiura! Sotul meu e fecioara, frumoasa zodie oricum (in ciuda defectelor :-D)

    RăspundețiȘtergere
  17. Superbe, minunate, fabuloase.. superbe.. ma repet nu? dar mi se par fantastice <3

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce simpatice sunt!
    Imi place la nebunie manichiura ta! :D :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi place mult modelul. Este foarte frumos si combinatia asta de culori este tare ochioasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca le port si mi le tot admir si eu :))))

      Ștergere
  20. Cred ca este cea mai frumoasa manichiura pe care am vazut-o

    RăspundețiȘtergere
  21. Wow ce frumos arata , eu nu prea ma pricep cu unghiile.

    RăspundețiȘtergere
  22. Foarte frumoasă manichiura, iar oja folosită ca bază e demențială!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere