Beauty Swap by BeautyBarometer, editia a 5-a

22:23:00




Hello Beauties,


    Luni seara am participat la un eveniment tare asteptat de bloggeritele de beauty, un eveniment organizat de Ani de la BeautyBarometer. A avut o idee minunata sa adune fete pasionate de Beauty, care se plictisesc de multe dintre cosmeticele lor si care sunt dornice mereu sa incerce ceva nou. Asa s-a nascut acest Beaty-Swap. Fiecare vine cu cosuletul sau cutiuta din dotare, cu bunatati si incep negocierile. Evident toata lumea e generoasa si ofera cu drag produsele din cutiute, nu doar la schimb.




     Evenimentul a avut loc intr-un cadru superb la ceainaria Infinitea, care  ne-a pus la dispozitie tot etajul cu un decor minunat, parca rupt din poveste, si ne-a tratat cu tot felul de bunatati.
     Eu am adunat multe produse pe care le-am luat cu mine la swap, m-am si intors acasa cu cateva......



     ....dar am si capatat multe noi si va multumesc fetelor, intr-adevar "toate ojele au apelat la mine" :)))), toate sunteti niste dragute.



    De data aceasta evenimentul a fost in totalitate sponsorizat de Marionnaud
 care ne-a prezentat cu ocazia aceasta cateva exclusivitati, linia de parfumuri Heloise de V., brandul Di Palomo dedicat ingrijirii corporale si Somerset, iar in goodiebag-uri am gasit si mostre din linia de parfumuri l'Agent Provocateur nou lansata.



    Lumina a fost cam slabuta dar Anitanna ne-a ajutat cu poze frumoase, multumim.












      Multumesc mult pentru invitatie Ani si asteptam alte evenimente la fel de reusite. Va pup si va imbratisez cu drag fetelor.



You Might Also Like

36 comentarii

  1. Felicitari pentru asa o intalnire ... ce invidioasa sunt :) Astept cu nerabdare unghiutele

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai primit o gramada de produse si ma bucur sa vad o comunitate de blogeri asa uniti. In Galati nu prea sunt persoane sau mai exact nu prea sunt dornici bloggerii de intlniri si nici nu cunosc prea multi pentru ca mi-ar fi placut sa ne intalnim

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Ramona, e tare frumos la intalnirile astea <3

      Ștergere
    2. Hai sa ne mobilizam, Ramona!!! Pe zona Braila-Galati scoatem ceva frumos!!

      Ștergere
    3. Da fetelor, e asa de frumos <3

      Ștergere
  3. ce dezmat! Nu mi-as fi imaginat un eveniment de genul asta. Aveam senzatia ca sunt mai mult de fatada si de reclama.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu Cristina, chiar nu sunt de fatada, si a fost o atmosfera minunata

      Ștergere
  4. A fost o intalnire frumoasa, felicitari fetelor. Ce de produse frumoase ai primit!

    RăspundețiȘtergere
  5. V-ati mai incumetat sa plecati de acolo? Cred ca destul de greu :) Recunosc chipuri ale unor fete pe care le urmaresc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce mult imi place ca ai parte de asa intalniri placute si foarte colorate,felicitari si la cat mai multe intalniri,ca meriti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Brindusa, asta e cel mai frumos in lumea blogging-ului, intalnirile astea intre fete <3

      Ștergere
  7. O nebunie! De fiecare data imi pare rau ca nu.s in Bucuresti! Cred ca.s niste evenimente foarte faine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Gabi, mereu sunt evenimente frumoase <3

      Ștergere
  8. Ce frumos!!! Imi plac intalnirile acestea. O singura data am fost si eu invitata la Pitesti, unde ne-am strans toate de aici :)
    Dar asta ...prin 2014...
    E frumos ca va intalniti asa :D

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte frumos eveniment, o intalnire tare reusita!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte tare. Sa tot fie asemenea intalniri, nu-i asa? :-D Chiar frumoasa initiativa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa exact sa tot fie intalniri de-astea <3

      Ștergere
  11. ce evenimente frumoase intre bloggeri, pacat ca nu se organizeaza si la mine in oras, mi-as dori foarte mult sa particip

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa zic toate fetele, ca-s tare frumoase <3

      Ștergere
  12. Ce pacat ca la noi nu se fac astfel de intalniri :(

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place mult de tot locatia, iar evenimentul sunt sigura a fost fantastica! Sa te bucuri de toate produsele! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaiiii Andrea, e de vis ceainaria aceea si a fost tare frumos <3

      Ștergere
  14. Super tare evenimentul, poate ajung și eu odată. :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Wow cate produse minunate. Ma bucur pentru tine ca ai fost la o asemenea intalnire :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Pff, ce de oje ai luat. :)) Mai ai unde să le depozitezi? Eu îmi propusesem să nu iau niciuna, dar tot am plecat cu două. :))
    Să le folosești pe toate cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaaaa eu imi propusesem sa iau multe :))), e greu cu depozitatul toata lumea ma intreaba :))), te pup <3

      Ștergere
  17. La fel de interesant ca de fiecare data. De abia astept sa ne arati.pe unghiutr ultimele produse primite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat de curand Claudia le vedeti pe unghiutzele mele <3

      Ștergere