Review-ul de Luni #34 - Farmasi BB Plus Age Defence




Hello Beauties,


      Astazi la Review povestim despre un concealer - Farmasi BB Plus Age Defence, comandat de pe  site-ul Pentru corpul tau.





       Pe la inceputul lunii August va aratam aici, ca am primit o noua comanda de la Pentru corpul tau. Abea o asteptam sa pun la testat produsele comandate. Primul produs asa cum ati vazut din prezentare este un BB cream pentru ochi de la Farmasi, eu l-am ales in nuanta Medium to Dark.




Descrierea producatorului:
Formula sa cu conținut de acid hialuronic oferă un efect anti-îmbătrânire, uniformizând în același timp nuanța pielii. FPS 15 protejează pielea de efectul nociv al soarelui. Estompează cearcănele, pungile de sub ochi, reduce liniile fine, oferă luminozitate, hidratare, și are un efect intens anti-îmbătrânire.
Utilizare: Aplicați pe zona din jurul ochilor, folosind un aplicator.

Parerea mea:

-Am dimineti in care din cauza oboselii, cearcanele mele isi fac de cap si atunci chiar am nevoie de un produs ca acesta. 
-Formula sa cu continut de acid hialuronic ofera un efect anti-imbatranire, uniformizand in acelasi timp nuanta pielii.
-Zona aplicata capata o nuanta foarte frumoasa, uniforma, luminoasa.
-Estompeaza foarte bine cearcanele, iar eu l-am folosit ca si corector si pe alte zone cu ceva pete mici pe ten.
-Factorul de protectie *15 este si el un plus ce protejeaza pielea de efectul nociv al soarelui.
-Flaconul are 20 de ml este prevazut cu un aplicator cu care il puteti aplica foarte simplu.
-Il gasiti in doua variante de culoare, la pretul de 24 de lei, vi-l recomand cu drag.





      Cine l-a folosit? V-a placut? Va astept cu impresii si va doresc o saptamana minunata.



Etichete: , , , , , , , , ,