August's Nails Challenge - Camouflage

11:38:00




Hello Beauties,


      Ultimul weekend de vara ne aduce si ultima tema din luna August "Camouflage".
      A trecut si vara, in Septembrie va asteptam cu noi provocari.
     Dar haideti sa va arat ce Camouflage am pregatit eu astazi.


     Nimic complicat. Am scormonit :))) in cutiuta cu Decals si am gasit unul potrivit il gasiti aici Am folosit produse Golden Rose, am aplicat baza Smoothing Base, oja ExpressDry #86. Am mai aplicat si o tinta asortata apoi am sigilat tot cu topcoat Gel Look.


      Sa le facem si fetelor participante la colaborare o vizita, sa vedem ce le-a inspirat astazi.

  1. Mădălina - http://misshappyandhernails.blogspot.ro
  2. Oana - http://unghiutele.blogspot.ro
  3. Claudia - http://www.claudiaschoice.ro
  4. Deyutza - http://deyutza87.blogspot.ro
  5. Sophie - http://sophiesnailartdreamlandblogspot.ro
  6. Andra Kat- http://andrakat.com/
  7. Violeta - https://www.instagram.com/alexandruvioleta
  8. Iulia Maria - http://iuliafairynails.blogspot.be

      Fete dragi gata si cu vara, noi va asteptam si in Septembrie tot cu unghiute frumoase, gatite de toamna.
      Va doresc un weekend frumos si va citesc cu drag parerile despre Camouflage-ul meu de astazi.



You Might Also Like

50 comentarii

  1. Ce verde frumos!
    Imi place mult manichiura si tinta aplicata. ♥
    Weekend relaxant!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut ti-au iesit .:)Parca nu esti tu .O manichiura fara model stampilat? :O

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc...mai schimb si eu peisajul :))) sa nu va plictisiti :))))))

      Ștergere
  3. Wow ce drăgut arata! Daca as avea si eu indemanarea ta... ador stilul "camouflage" :) Am vreo doua tricouri si 3 sepci :D O sa incerc si eu manichiura asta! Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte simplu de facut, te pup Agu, merci <3

      Ștergere
  4. wow.... ce inspiratie, nu mi-ar fi trecut prin cap o manichiura in genul asta. Foarte faina, bravo

    RăspundețiȘtergere
  5. eu am sarit peste manichiura de azi, n-am niciun fel de talent, nici oje potrivite :( imi pare rau, dar decat sa fac vreo bazaconie... tie ti-a iesit ceva minunat! las ca ma revansez saptamana viitoare :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Puteai sa incerci ceva cu punctatotul, nu cred ca nu reuseai, te pup :)

      Ștergere
  6. Super, simplu si la obiect.. Eu n.am avut decal si m.am pus pe pictat 😆imi place nuanta de verde.
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Woow, ce bine arata. Ma intreb daca o poarta si femeile din armata. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce bine-a iesit modelul army!
    https://www.whitecharm.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  9. n-ar strica si niste tutoriale pentru cele ca mine care se uita la accesoriile alea de pe bornprettystore si nici nu stiu la ce folosesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am la cateva manichiuri si tutoriale step by step, filmulete imi e greu sa fac :)

      Ștergere
  10. Army în toată regula <3 arata fabulos

    RăspundețiȘtergere
  11. Waw! Ce manichiura draguta!As sta numai cu mainile in sus, sa n-o stric.

    RăspundețiȘtergere
  12. foarte dragute, cu o tinuta in ton faci senzatie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am asortat cu sapca din poza :)), merci <3

      Ștergere
  13. Unghii camuflate :P Eu sunt un total antitalent. Abia mi le dau cu oja uniform. Sunt superbe.

    RăspundețiȘtergere
  14. Unghiutele tale arata minunat! <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  15. astazi chiar asa as vrea sa am manichiura, se poteriveste cu ce vreau sa fac azi :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Pe mine rar ma mai impresioneaza vreun model pictat sau aplicat pe unghii, dar astea de camuflaj chiar imi plac. Deja imi imaginez cum s-ar potrivi cu ghiozdanelul meu.

    RăspundețiȘtergere
  17. interesant desi nu sunt culorile mele favorite

    RăspundețiȘtergere
  18. Vaaai, ce misto ti-au iesit!!!! I like it!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce frumoasa e! Si au pus pe site pozele tale :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Express Dry in nuanta 86. Wohooo, o sa ma uit dupa ea! ❤ ^_^
    Unghiutele ti-au iesit frumoase, ca intotdeauna. Totusi, ma mir ca nu vad nimic stampilat :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heheee, mai schimb si eu peisajul Eva, te pup, merci <3

      Ștergere
  21. Foarte draguta manichiura ta! Eu nu port verdele pe unghii dar la tine arata super <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Lucica, incearca.....poate o sa-ti placa

      Ștergere