Review-ul de Luni #29 - Crema Gerovital Happiness

Hello Beauties,

Astazi va povestesc despre un produs romanesc care mi-a placut tare mult. V-am mai povestit de multe ori cat de fitoasa sunt in alegerea unei creme, ba e prea grasa...ba lasa film lipicios.....si tot asa. Totusi exista si produse pe placul meu, care sa hidrateze fara sa fie grase, care sa matifieze si sa regleze sebumul. Este vorba despre Crema Gerovital Happines.

Descrierea producatorului:
Crema hidratanta matifianta
Crema conține Sebaryl® care reglează secreţia sebumului, este astringent natural şi are efect matifiant. Lipomoist 2036 este un complex de aminoacizi şi proteine vegetale hidrolizate, cu rol hidratant și revigorant.

Extractul de Afine, bogat în vitamina C, alfahidroxiacizi și antociani este antioxidant, reglează secreția de sebum și matifiază. Acționând sinergic, principiile active asigură întreținerea optimă a tenurilor grase.

Produsul nu are parabeni și conține parfum hipoalergenic.

Se aplică pe față, gât și decolteu, se masează ușor până la completa absorbție în piele.

Parerea mea:
 A fost una din cremele pe care am consumat-o pana la ultima picatura si pe care am si recumparat-o. Am folosit-o asta iarna cand tenul meu era intr-o faza super-buna, acum am facut o pauza si folosesc doar dermato-cosmetice. In primul rand se absoarbe in piele tare frumos, nu lasa film lipicios, eu am folosit-o dimineata, constituind o excelenta baza de machiaj. Asa cum este descrisa, hidrateaza si matifiaza. Ambalajul ei mi-a placut tare mult, este MOV :))), are pompita de dozare si asta ofera din partea mea un plus din start. O apasare de pompita este de ajuns pentru o aplicare. Are un miros fin, de fructe, tare placut. Crema are 30 ml si mi-a ajuns cred ca o luna si jumatate, iar pretul de 15 ron este mai mult decat ok.

Cine a folosit-o? V-a placut? Va astept cu pareri si va doresc o saptamana minunata.

Etichete: , , , , , , ,