Review-ul de Luni #26 - Exfoliant de corp Yves Rocher





Hello Beauties,


      Acum ceva timp va povesteam pe blog despre o noua lansare Yves Rocher, cu multe arome si texturi pentru toate gusturile. In finalul acelei postari v-am spus ca aroma mea favorita din aceasta colectie este Mandarina-Lamaie-Cedru.

ENERGIE
Senzatia de bine, revigorarea si tonifierea corpului.

Regasirea fortei interioare si a energiei vitale. Asemeni cocktailurilor vegetale stimulatoare, am creat patru colectii in jurul asocierilor inedite pentru a reda vitalitatea, entuziasmul, tonusul.

Pentru dimineti pline de dinamism si zile cu deplin optimism.
Mandarina-Lamaie-Cedru





Descrierea oficiala:

Exfoliant pentru corp Mandarină, Lămâie & Cedru

Exfoliază, hidratează și lasă pielea parfumată
Vă doriți să exfoliați, să hidratați și să parfumați pielea Dvs.? Încercați Exfoliantul pentru corp Mandarină, Lămâie & Cedru!

Lanțul nostru de experți, unic încă din 1959, a selecționat și asociat untul de Karité cu zahărul din trestie și 3 uleiuri esențiale*recunoscute pentru proprietățile lor energizante. Textura sa ultra-senzorială îmbogățită cu granule de zahăr curăță perfect pielea de impurități și celule moarte. În contact cu pielea, produsul se transformă într-o peliculă protectoare nutritivă. Pielea este netedă și strălucitoare iar Dvs. vă recăpătați dinamismul și energia. 

Avantaj: Formula sa unică care exfoliază și hrănește pielea cu un singur gest 

Ingrediente de origine vegetală: unt de Karité, Glicerină Vegetală, zahăr din trestie bio, uleiuri esențiale de Mandarină, Lămâie și Cedru*. Această formulă conține peste 98% ingrediente de origine naturală. Fără uleiuri minerale, coloranți sau parabeni. 

Cutie ce conține plastic reciclat.
Clătiți din abundență. A nu se aplica pe pielea iritată. 
Evitați contactul cu ochii. 
A nu se înghiți și a nu se lăsa la îndemâna copiilor. 
*conținut în parfum

Închideți bine după utilizare. Clătiți bine cada pentru a evita alunecarea.


Yves Rocher Plaisirs Nature
Parerea mea:

L-am aplicat de doua ori pe saptamana. Acum vara cand pielea este mai uscata pe aceste calduri toride, avem nevoie de o exfoliere. Acest scrub exfoliaza si hraneste pielea in acelasi timp. Are un miros divin. Dupa utilizare pielea ramane moale si catifelata. Imediat dupa dus nu am simtit nevoia sa mai aplic si o crema hidratanta.





       Acesta a fost cosuletul cu bunatati din care am ales acest Scrub despre care v-am povestit astazi.



      Ce preferate aveti din colectia Plaisirs Nature? Ati testat ceva? Va pup, va doresc o saptamana cu multa racoare si va astept cu drag comentariile.



Etichete: , , , , , ,