Review-ul de Luni #25 - Oja Essie & Placuta BPL- 03

10:55:00




Hello Beauties,


      In review-ul de astazi vorbim din nou despre oje si nailart, marea mea dragoste.
     Manichiura aceasta o am pregatita de muuulta vreme, dar am tot amanat s-o public pentru ca mereu intervenea cate ceva.
     Oja vedeta a cestei manichiura este Essie-mini Toggle To the Top, o oja paietata superba, care isi modifica culoarea in lumina, de aceea nici nu pot sa descriu exact nuanta ei, visina putreda-fuchsia, ceva pe aici, poate o puteti descrie voi. Sticluta are 5 ml si este prevazuta cu pensula lata, una din cele mai bune folosite de mine pana acum. Are o acoperire perfecta dintr-un strat mai grosut, o uscare destul de rapida si un finish usor texturat datorita paietelor minuscule. Am primit-o de la Ani-BeautyBarometer, in urma unui concurs castigat pe blogul ei.




     Am combinat-o cu albul perfect Essence si am stampilat doua modele de pe placuta BP-L03, pe care veti gasi 15 modele mari ce se potrivesc perfect si pe unghiile lungi, se trasfera foarte bine pe unghie. Nu sunt modele pe o anume tema, gasiti sigur ceva sa placa si sa va inspire.




    Ojele le-am aplicat peste baza 8in1 Eveline apoi la final am mai decorat cu studs si am sigilat totul cu topcoat-ul 3D Gel Effect de la Miss Sporty.
    Cam atat depsre manichiura mea de azi, va pup si va doresc inca o zi superba din minivacanta de rusalii.
    Va multumesc pentru vizita si va citesc cu drag comentariile.





You Might Also Like

18 comentarii

  1. Frumusele foc! ♥ Mi s-a facut dor de stamping, admirand modelul tau. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa oja Essie !
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoss,am si eu placuta asta dar nu am folosit-o :D. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, are modele tare frumoase si eu o tineam acolo ascunsa :))), te pup merci <3

      Ștergere
  4. Oja arata super bine, inelul e wow <3 iar manichiura e deosebita,modelele de pe cele doua unghii o schimba si ii dau un aer aparte,
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte draguta!!!
    Apropo de placuta....la mine nu functioneaza...m-am chinuit sa aplic un model 20 de minute...o fi de la stampila???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, aaaaa nu se poate sa nu functioneze, sigur e de la stampila, da-i putin cu un buffer pe ea, pup

      Ștergere
  6. Oja este superba iar placuta are niste modele speciale!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce modele dragute are placuta... Imi place mult manichiura ta! xoxo

    RăspundețiȘtergere