March's Nails Challenge - Vintage nails

23:44:00



Hello Beauties,


      Tema de astazi imi place nespus de mult. Este o tema versatila, poti crea o multitudine de manichiuri, o poti interpreta in fel si chip, si eu am mai facut manichiuri pe aceasta tema.
      Mie cum imi place sa ma inspir din tot ce vad in jurul meu, astazi  am ales ca inspiratie cutiuta mea Vintage de bijuterii.



      Am folosit o oja nude de la Flormar, din colectia Full Color-Rose I Hold, chiar si numele ei se potriveste cu manichiura mea (am constatat acum cand am scris postarea). Water Decals-ul si pietricica, le-am sigilat cu Gel TopCoat Essence.


           Iar acesta esta Water Decals-ul care s-a asezat pe unghiutele mele.
      




      Va multumesc pentru vizita si va astept cu drag parerile. Va pup si va doresc un weekend frumos.





You Might Also Like

34 comentarii

  1. Perfecta manichiura! ♥ Este pe primul loc din toate modelele vazute pana acum. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac foarte mult unghiutele tale <3 Si cutiuta cu bijuterii e superba :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Perfecte unghiutele de astazi!Le ador!Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba manichiura ta.Ai avut dreptate:am avut cam aceeasi idee pentru ziua de azi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai făcut o manichiură superbă 😍

    RăspundețiȘtergere
  6. superbe unghiutele tale,felicitari pentru inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa iti invidiez unghiuteleeeee. Arata superb <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Se vede ca aceasta tema a fost pe placul tau, ai creat o manichiura perfecta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Andrea, chiar mi_a placut mult, te pup

      Ștergere
  9. Minunata manichiura,arata super...ca de obicei de altfel..

    RăspundețiȘtergere
  10. Un model deosebit de frumos care se incadreaza perfect cu tema de azi, te pup 😘❤

    RăspundețiȘtergere
  11. Preferata mea de saptamana aceasta ! puuup

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumoasa manichiura !
    Cutiuta de bijuterii este superba :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Am si eu cutia de bijuterii, am castigat-o la un concurs pe blogul tau si o folosesc cu drag, imi e de mare folos caci pot pune multe bijuterii in ea. Manichiura ta e minunata, imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heyyy, chiar ma gandeam cine a primit cutia :))), nu mai tineam minte, si eu o folosesc, mi-e draga, te pup merci <3

      Ștergere
  14. Vai, am obosit cat am dat in jos! :))
    Sunt frumoase rau!!! Imi place nuanta de baza aleasa!

    RăspundețiȘtergere