NOTD- Purple Roses

11:41:00




Hello Beauties,


      O noua manichiura care se incadreaza in seria manichiurilor de Februarie. De data aceasta am ales ceva simplu, realizat cu doua culori pe care le iubesc. Imi era dor de water decals, nu am mai folosit demult, asa ca am facut o manichiura simpla, rapida si de efect.



      Am folosit baza Evelin 8in1, doua oje Oriflame Liliac Silk si Ni. Orchid, un water decals de la Born Pretty Store-HOT 054 , apoi la final dupa ce am aplicat decals-urile am sigilat tot cu Essence Gel TopCoat.




     Cam atat astazi, scurt si la obiect :))). Cum va place manichiura mea cu trandafirasi?
     Va pup, va multumesc pentru vizita si va astept cu pareri. Pana sambata la colaborare sa aveti zile frumoase.





You Might Also Like

25 comentarii

  1. Foarte frumoasa manichiura !
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa vina primavara, unghiutele tale sunt perfect pregatite :) Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. O manichiura delicata si superba! Chromatic, seamana putin cu ce am pregatit eu pentru sambata. ^_^

    RăspundețiȘtergere
  4. O frumusete de manichiura, draga mea. De la ojele folosite si pana la trandafirasii in nuante superbe. ♥

    RăspundețiȘtergere
  5. mi-ai infrumusetat ziua ca asa unghiute,felicitari :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud asta, te pup, multumesc <3

      Ștergere
  6. Ce combinatie frumoasa si eleganta! Minunate unghiute Oana :*

    RăspundețiȘtergere
  7. superbe ojele de la Oriflame si decal-urile , o manichiura eleganta si deosebita, pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce manichiura romantica!!!! Perfecta pentru ziua de duminica! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Lory, maine apare manichiura de Valentine's,pup

      Ștergere
  9. buna este un macheaj foarte frumos se potriveste de Valentine s

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna
    Se intampla sa nu ajunga comenzile Born Pretty store ?
    Eu astept o comanda de 5 saptamani . Sa o mai astept sau sa o consider pierduta ?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Ionela,se intampla cateodata sa nu ajunga, dar se intampla si sa vina dupa doua luni, trimite-le mail cu numarul comenzii si intreaba ce se intampal. Cu drag <3

      Ștergere
  11. Patrausanu Emma Alexandra03.02.2017, 14:24

    Un model foarte frumos , cred ca il voi incerca si eu ! :*

    RăspundețiȘtergere