NOTD-Winter Holo Manicure by Born Pretty Store

20:36:00




Hello Beauties,


      Am astazi un model de iarna din nou, facut pe finalul anului trecut, dar nu si-a mai gasit locul in postarile mele.
     Modelul este facut cu ajutorul ojelor Holografice-Born Pretty, pe care multe dintre voi le stiti, #01 si #12. Un argintiu si un verde- chiar daca se vede albastru :)) e totusi verde :)))



     Cu ajutorul unui buretel am facut un Radial Gradient, apoi am aplicat modele stampilate de pe placutelor BP 82, BP 06 si BP-L018. Am sigilat tot cu Gel TopCoat Golden Rose si gata manichiura.




      Va pup si va astept cu drag comentariile despre manichiura mea de iarna. Iar sambata, postare noua, incepe noua colaborare.



You Might Also Like

24 comentarii

  1. Uuu, unghii holo si un model tare frumos. ♥
    Se potriveste la fix manichiura. Mai ales ca am avut parte si de zapada. :D
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce drăgălașe sunt! O combinație cu adevărat trăznet :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred că din cauza manichiurii tale a început să ningă, ca să meargă mai bine postată pe blog. Te declar vinovată! :))
    E foarte drăguță, ojele holo sunt superbe, am și eu una dar n-am mai folosit-o de mult.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehee Ella,am mai fost acuzata si asta iarna :))))),pup merci <3

      Ștergere
  4. Ojele holografice sunt bestiale iar modelul e super dragut! <3

    RăspundețiȘtergere
  5. se potriveste de minune cu vremea de afara,la mine este zapada si imi plac tare mult unghiutele tale <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe fiecare unghiuta ai un model super dragut, iar oja holo este frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbe ojele holografice iar modelul ales imi place

    RăspundețiȘtergere