ELIZABETH ARDEN WORKSHOP BY BEAUTYBAROMETER

22:31:00



Hello Beauties,


      Ana-Maria Tatucu de la BeautyBarometer, a deschis seria evenimentelor de Beauty din acest an, cu un eveniment tare frumos si interesant. Luni intr-o seara geroasa de iarna, dar intr-o atmosfera calda si primitoare a salonului Beauty Studio 190, Ani ne-a convocat la ora 18,  pentru a ne introduce pentru cateva ore in lumea fascinanta a Doamnei Elizabeth Arden.



     Cele cateva doamne prezente la eveniment, unite de pasiunea pentru beauty, ne-am asezat cuminti pe fotoliile colorate si Ana-Maria a inceput prezentarea cosmeticelor, si ne-a dezvaluit ritualul ei de demachiere si ingrijire a tenului.




 Sursa: Stephanine 

Sursa: Stephanine
     Elizabeth Arden, nascuta Florence Nightingale Graham, in Ontario Canada in 1884, a studiat initial Asistenta Medicala si apoi si-a dezvoltat pasiunea pentru cosmetice. In 1916 a deschis primul salon de frumusete pe celebrul Fifth Avenue sub motto-ul-“To be beautiful is the birthright of every woman.” 
Apoi marca se extinde pe plan international sub logo-ul Red Doors. In semn de recunostinta pentru contributia in industria cosmeticii a fost decorata in anul 1962 de catre Guvernul francez cu "Legiunea de Onoare".
    Pe parcursul prezentarii am tot incercat si testat si noi cosmeticele din mai multe game, Ceramide, Prevage , Visible Difference , Skin Illuminating , Eight Hour , Superstartaflate frumos pe masuta de prezentare.




 Sursa: Stephanine
Sursa: Stephanine

      Si asta nu e tot...la plecare Ana-Maria impreuna cu Elizabeth Arden, ne-au pregatit si cate un goodie-bag in care ne-au oferit un produs nou lansat Superstart-Skin Renewal Booster un serum intensiv reparator care activeaza procesul natural de protectie si regenerare a pielii si care imbunatateste actiunea altor produse de ingrijire.  Formula sa se bazeaza pe extracte din plante naturale si probiotice si este recomandat si pentru piele sensibila. Are o textura usoara, de gel, nu lasa urme lipicioase si se recomanda aplicarea lui inainte de orice crema. Are un ambalaj luxury-futurist cu sistem  on-off, ce faciliteaza dozarea si folosirea lui.


Sursa: Stephanine
     Acest produs este varianta full-size si am mai primit in varianta travel-size, faimoasa crema Eight Hour Cream-este de fapt un tratament intensiv multifunctional. Este un Must Have- aceasta crema nu trebuie sa va lipseasca din trusa de cosmetice.



Sursa: Stephanine
    Multumim pentru seara minunata, Ani, Elizabeth Arden si gazdelor de la Beauty Studio 190.
    Va pup si va astept cu impresii.


 photo credit:Stella

photo credit:Stella


You Might Also Like

17 comentarii

  1. Mi-a placut tare mult evenimentul, ma bucur ca ne-am intalnit! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup Camelia, si mie mi-a placut tare mult, ma bucur si eu ca v-am vazut <3

      Ștergere
  2. Un eveniment frumos la care m-am simțit bine. Mi-a făcut placere sa îmi petrec seara alături de voi. Toate sunteți o inspirație pentru mine și tu îmi ești draga. Se vede cat de multa pasiune pui în ceea ce faci. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup Aly,frumos eveniment,si eu ma bucur ca v-am revazut <3

      Ștergere
  3. foarte frumos si ma bucur mult pentru tine.Un asemenea eveniment este un lucru minunat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos. Ani face niste evenimente frumoase. Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup Dana,imi pare rau ca nu ai mai ajuns <3

      Ștergere
    2. Mie imi pare si mai rau, dar asta este. Data viitoare!

      Ștergere
  5. Awww cefrumos ai asortat inelul cu unghiutele tale!!
    Abia astept sa te revad sambata!
    Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. :* Ce interesant a fost! Să ne povestești și după ce le folosești cum ți s.au părut. Kisses hun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Teo,chiar a fost pacat ca nu ai venit,te pup <3

      Ștergere
  7. ma bucur ca ai fost! super event! puppp

    RăspundețiȘtergere
  8. Super informatiile, produsele si compania fetelor! Te pup si te astept sa ne organizam pentru swap

    RăspundețiȘtergere