NOTD- Chevron Candy Canes by Golden Rose



Hello Beauties,


      La inceput de saptamana din nou o manichiura din Proiectul Golden Rose. Cu ajutorul ojelor Rich Color am realizat o manichiura Chevron Candy Canes. Un model foarte simplu de realizat si la indemana oricui. 




      Peste baza Smoothing Base, am aplicat oje Rich Color rosie #11 si verde #110. Apoi am aplicat strip-urile Chevron de mai multe dimensiuni, un start de oja peste, am deslipit stripurile imediat dupa aplicarea ojei, am mai aplicat un accesoriu bradut, am sigilat tot, cu un strat de Gel Top Coat si gata manichiura.





      Inca 3 zile pana la Craciun. Grabiti-va cu pregatirile, dar nu uitati sa va pregatiti si unghiutele. Sper ca v-au placut propunerile mele de manichiuri de iarna realizate in colaborare cu Golden Rose. Alte manichiuri din acest proiect gasiti aici, aici si aici. Toate produsele prezentate dar si multe alte minunatii puteti gasi pe site-ul Cosmania.
      Va pup, va astept cu drag parerile si va doresc o saptamana usoara.




Etichete: , , , , , , , ,