Nail Art Marathon-31.Drip Nails

16:14:00



Hello Beauties,


      Inca doua teme si colaborarea noastra se termina. Penultima participanta este Mihaela, care ne propune "Drip Nails". Am interpretat tema ca pe o manichiura de Craciun,asa cum mi-am propus sa realizez in acest Decembrie.


     Am folosit 2 oje mini din setul Mini Mixers nou achizitionat de pe Beauty in The Bottle,rosu cu particule sclipitoare Peppermint to Be, glitter-ul verde I Soiree i Didn't Do It  oja Essence Wild White Ways, model stampilat de pe placuta BP-29 si un water decals-om de zapada. La sfarsit am sigilat tot cu TopCoat Gel-Farmec.



     Sa vedem ce mani inspirate au facut si fetele astazi.
  1. Mihaela - http://elasdreams.blogspot.ro
  2. Iulia Maria - http://iuliafairynails.blogspot.be
  3. Oana - www.unghiutele.blogspot.ro
  4. Mădălina - http://misshappyandhernails.blogspot.ro
  5. Madalina - http://frumusetelapretmic.blogspot.ro
  6. Kinga - www.kinganak.com
  7. Sophie - http://sophiesnailartdreamland.blogspot.ro



      Sper sa va placa interpretarea mea de iarna pentru Drip Nails.Va astept cu drag parerile, va pup si va doresc un weekend frumos.







You Might Also Like

32 comentarii

  1. Arata superb. Foarte originala interpretarea ta. Ador oja verde de la CG. De fapt, toate arata minunat in combinatia asta. Omul de zapada e super cute :)

    RăspundețiȘtergere
  2. omg omg oana ce frumu ti a iesit <3 :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ojute una si una si un model tare frumos. ♥
    Colorat si vesel, asa cum imi place mie. Si pozele sunt minunate.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac, omul de zapada este genial <3

    RăspundețiȘtergere
  5. superbe unghiute,daca as fi mai aproape de tine,as da si eu unghiutele pe mana ta <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa !
    Imi place omul de zapada :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata foarte bine, au iesit modelele asa perfecte <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place cum arata manichiura asta. Bravo. pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Vesela si perfecta pentru Craciun! <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place interpretarea ta, iar culorile vii imi atrag atentia! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte draguta manichiura ta<3 immi place multtt

    RăspundețiȘtergere
  12. Deci nu cred că ai model pe plăcuțe și cu așa ceva! :))
    A ieșit oricum foarte frumoasă manichiura!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaaaii Ella,ma subestimezi,heheee ce m-am amuzat cand am citit comentariul tau,te pup merci <3

      Ștergere
  13. Imi place enorm modelul tau ,omul de zapada e tare simpatic multumesc pentru ca ai participat la tema propusa de mine , pupici <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Mihaela,te pup, minunata tema ne-ai propus <3

      Ștergere
  14. Ce frumoase sunt! Imi place modelul de pe unghiile albe...dar si omul de zapada e frumos! Te pup, Oana!

    RăspundețiȘtergere