NOTD-Burberry

17:57:00



Hello Beauties,

      Gasim inspiratie peste tot. Astazi m-a inspirat husa de telefon :))))). Imi doream demult sa fac o mani cu Burberry print si am reusit intr-un final.



      Am folosit baza Eveline 8in 1,oja Golden Rose Express Dry #08, am facut homemade decals de pe placuta nou achizitionata COOI.....001  :)))))) ce sa fac asa se numeste. Dupa ce am transferat modelul l-am colorat cu alb si rosu si gata decals-ul. Si am sigilat tot cu un produs nou intrat in colectia mea, tot de la Eveline X-TREME- Gel Effect.




    
      Sper sa va placa modelul si inspiratia mea de azi,va pup si va astept cu drag parerile.



You Might Also Like

34 comentarii

  1. Foarte frumoase unghiutele tale. <3
    Puup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehehe ce misto!!! Tare ideea!
    Tu chiar te inspiri din orice! <3
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. uuuh, ce mi plac!
    ador modelul si culorile folosite

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata forte bine manichiura asta. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragoste la prima vedere... asa am gandit vazand manichiura ta! E o frumusete, arata senzational, imi place la nebunie si as purta-o cu drag!
    Pupici dulci, Oana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. proffesional look ! wow , i like it so much

    RăspundețiȘtergere
  7. Arată superb, a devenit una din manichiurile mele favorite! :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai facut un decal perfect. Si eu de mult mi-am propus sa fac o astfel de manichiura dar de fiecare data aleg alt model. Te pup si iti doresc un weekend prelungit minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup Andrea,merci mult si tie weekend fain <3

      Ștergere
  9. am vazut pe instagram, deosebit modelul,imi place super mult!puppp

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte foarte foarte frumoasa ideea manichiurii! A devenit preferata mea! Ti-a iesit impecabil! Eu sunt si mare fan al acestui tip de imprimeu si al parfumurilor Burberry! Aaaah, si cum se numeste placuta... m-am stricat de ras! :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Waaaa, manichiura asta este printre preferatele mele :D

    RăspundețiȘtergere