NOTD-Sugar Skull by Melkior

21:17:00



Hello Beauties,

      In seara asta am pentru voi o manichiura cute de Halloween. Sa ne pregatim putin si unghiutele pentru aceasta sarbatoare adoptata.
      Am ales o culoare superba de la Melkior. Nu aveam asa nuanta in colectia mea de sute ojute....va puteti imagina asta???



      Oja se numeste Sea Fog, este cremoasa, aveti nevoie de doua straturi pentru o acoperire buna. Am aplicat-o peste o baza, in doua straturi, apoi am stampilat cu oja Konad si MdU, modele de pe placuta MoYou London Pricess Collection 10, am aplicat stelute BPS, dupa care am sigilat tot cu un top coat gel...si gata manichiura.



       Printre preferatele mele in ultimul timp este si crema de maini Melkior-Intensive Repair, nou lansata.


      Cam atat in seara asta sper sa va placa manichiura mea. Va pup si va astept cu drag parerile.




You Might Also Like

18 comentarii

  1. Este asa draguta manichiura, cu tematica Halloween. Imi plac stelutele si sugar skull, asa mai girlie.
    Iar nuanta ojei este deosebita. ♥
    Pupicei si seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pupicei Mada,merci mult,seara frumoasa si tie <3

      Ștergere
  2. draga mea, nu stiu de unde atata inspiratie, dar toate mani sunt superbe.love!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup Stella, merci,ma straduiesc si eu sa fac ceva frumos de fiecare data <3

      Ștergere
  3. skulls si stelute??
    LOVE IT!!!!! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heheee stiam eu ca o sa-ti placa,m-am gandit la tine cand le stampilam <3,te pup

      Ștergere
  4. Ce dragute suuuunt!
    Niciodata nu m-as fi gandit la o combinatie de acest gen. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. imi era tare dor sa imi mai bucur privirea cu modele noi de unghiute marca Oana Alexandru,pupicei si la cat mai multa inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Awww ce frumos,multumesc mult Brindusa,te pup

      Ștergere
  6. Ce frumi e, culoarea ojei este geniala si modelul asa...holoween-ish :D kiss

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumoasa este manichiura ta <3 Imi place mult nuanta ojei! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce dragute sunt!!! Esti talentata, dar ti-am mai zis, nu? :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere