Nail Art Marathon-23.Tribal Print

11:54:00



Hello Beauties,

     Trece timpul asa de repede....am ajung in colaborarea noastra,la care ne-am adunat 17 fete,la participanta cu numarul 12 Deyutza,care ne propune"Tribal Print".
     Am ales ca baza o oja O.P.I. somon-ARE WE THERE YET?, dintr-un set de doua oje adus de sora mea asta vara de peste mari si tari :))))), pe care vi-l aratam pe la inceputul saptamanii pe Insta.




     Am facut o manichiura simpla si rapida la care am folosit un Water Decals de pe BPS, am aplicat cateva modele apoi am sigilat totul cu Gel Top Coat si gata treaba.




     Sa vedem ce inspiratie Tribal au fetele noastre.

  1. Deyutza - http://deyutza87.blogspot.ro/
  2. Oana - www.unghiutele.blogspot.ro
  3. Mădălina http://misshappyandhernails.blogspot.ro/
  4. Andra Kat www.andrakat.com
  5. Mihaela - http://elasdreams.blogspot.ro/
  6. Vanyna - http://gothangelworld.blogspot.ro
  7. Iulia Maria - http://iuliafairynails.blogspot.be
  8. Teo - www.taitzel.com
  9. Sophie - http://sophiesnailartdreamland.blogspot.ro

     Va pup si va doresc un weekend frumos. Acum am constatat ca am ajuns la postarea cu numarul 300, Happy Meeee :))).
     Va citesc cu drag comentariile si va multumesc pentru vizita. Diseara aleg si castigatoarea Giveawa-ului de pe pagina de Fb.





You Might Also Like

36 comentarii

  1. Minunata manichiura! Imi place dream catcher-ul si modelul tribal mult de tot. ♥ Iar oja Opi este foarte frumoasa.
    La cat mai multe postari. Si eu mai am 3 si fac 400. :))
    Ce a trecut timpul!
    Pupicei Oana si weekend relaxant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup Mada si iti multumesc pentru tot...stii tu <3

      Ștergere
  2. In primul rand iti doresc sa ai cat mai multe postari!!Manichiura este una de efect!!Imi place tare mult!!Pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. superbe unghiute si te felicit pentru pasiunea ta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba manichiuraaa .imi plac stikerele folosite

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de frumoase! <3
    Esti asa norocoasa cu toate colectiile tale,ai de toate :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup Iulia,multumesc mult <3,ma straduiesc :))))

      Ștergere
  6. Foarte frumoasa manichiura ta!
    Imi plac teribil culorile din ea. <3
    Si sunt indragostita pana peste cap de dream catcher. <3
    puuup :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce simpatice sunt! Frumoasă foc oja folosită ca bază!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. suuper! si eu mi am comandat water decals tribal, dar nu am ajuns la timp pentru colaborare :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Andra,pai si tu ai facut o mani suuuuperba <3

      Ștergere
  9. Oja OPI e superba iar decal-urile arata minunta. Felicitari pentru atat de multe postari, pupici <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Vai de mine si de mine, cum arata fiecare unghie in parte! Reusita manichiura, Oana! M-am intors asupra pozelor pentru a admira inca o data si inca o data! :)
    Multi pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Awwww te pup Ilda si multumesc mult,ma bucur ca v-a placut <3

      Ștergere
  11. i l,ike the way you made tribal nails ! superb

    RăspundețiȘtergere
  12. Comenzile born pretty store se ridica de la posta vamala ? Se mai platesc alte taxe vamale ?
    Multumesc pt raspuns

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ionela mie imi ajung acasa,la posta normala,altor fete care nu sunt din Bucuresti am inteles ca le ajung la posta vamala,nu stiu ce sa-ti spun.Alte taxe eu nu mai platesc.

      Ștergere
    2. Am facut si eu o comanda . Acum sa vad ce noroc am :)
      In cat timp ajunge ? Multumesc

      Ștergere
    3. Exact de noroc e vorba,intre 3 saptamani si o luna jumatate :)))),cu drag te pup

      Ștergere
  13. Stulul tribal imi place foarte mult si asa cum am mentionat si pe IG, manichiura ta arata fantastic de bine!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce frumoase sunt! Acum am vazut ca am folosit aproape aceiasi nuanta de oja hihihihi

    RăspundețiȘtergere
  15. Foooarte bine ti-au iesit,iar oja de la O.P.I e superba <3.
    Pupicei :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Foooarte dragute! Imi place nuanta folosita ca baza!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult Lory,seamana cu Farmasi de la tine <3

      Ștergere