Review Masca PeelOff Narsya Beauty

01:00:00

  

Hello Beauties,

      Va aratam in aceasta postare,cateva produse noi,si v-am promis ca revin cu pareri despre produsele testate si iata ca ma tin de cuvant.
      Astazi va spun cateva vorbe despre Masca Pelloff-NARSYA BEAUTY Masca peel-off antirid cu coenzima Q10.


      NARSYA BEAUTY Masca peel-off antirid cu coenzima Q10   Pentru ten matur. Curata porii in profunzime, exfoliaza celulele moarte, lasa pielea moale si matasoasa. Incetineste imbatranirea prematura a pielii. Concentratia mare de coenzima Q10 scade intensitatea ridurilor si rejuveneaza pielea. Pigmentii de aur si componentele active asigura o ingrijire optima a tenului matur. D-panthenol hidrateaza profund, mentine umiditatea in piele. Alantoina si glicerina calmeaza si inmoaie tenul. Extractul de bumbac protejeaza impotriva actiunii factorlor nocivi din mediu, improspateaza, confera fermitate. Mod de utilizare: aplicati un strat uniform pe pielea fetei si a gatului, ocolind ochii si buzele. Lasati pentru 20-30 minute pana la uscarea completa. Scoate masca incepand cu zona obrajilor. Utilizati de 1-2 ori pe saptamana. 
      O gasiti aici la pretul de 18 Ron sau in magazinul fizic din Mega Mall.




       Eu am folosit-o doar odata pe saptamana,am aplicat-o pe pielea curata si uscata,am lasat-o sa actioneze 30 de minute,apoi am desprins-o de pe fata exact ca in instructiuni.Pielea a ramas neteda si luminoasa,un ten minunat.
      Sunt foarte multumita si v-o recomand cu drag.



A folosit-o cineva? V-a placut? Va pup va  doresc o saptamana frumoasa si va astept cu pareri despre masca PellOff incercata de mine.



You Might Also Like

14 comentarii

  1. uh, ce imi plac mastile peel off! chiar azi mi-am facut una <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubesc mastile peel-off. Nu stiam de acest produs! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. la vreme mohorata putina culoare este mereu binevenita >d<

    RăspundețiȘtergere
  4. Uuuu ce tare, nu știam de aceasta masca dar pare tentanta
    www.alinapink.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. imi plac masti de genul asta. dar demult nu am folosit ca nu am.pupp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup Stella,sa iti iei la umatoarea vizita la cosmetica verde <3

      Ștergere
  6. Arata genial masca asta!! so Glam :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am folosit-o, dar m-ai facut curioasa ;)

    RăspundețiȘtergere