NOTD-Purple Mix&Match Manicure

21:02:00




Hello Beauties,

      Am "abuzat" din nou de culoarea mea preferata si am facut o mani tare draga mie.Incep sa-mi placa din ce in ce mai mult Water Decals-urile,asa ca la fiecare comanda de pe BPS,pun mereu cateva in cos.Nu va mai tin de vorba va arat unghiutele.




      Am folosit baza Eveline 8in1,oja Sally Hansen-Good to Grape,primita cadou  de la draga mea Andreea, texturata Zoya-Carter(care este de vis), Water Decals-BPS #14,studs si am sigilat totul cu Sally Hansen-Insta Dri.




              Decals-ul este transparent si se vede frumos si peste alta baza.




Sper sa va placa combinatia mea de astazi.Va pup,va doresc o seara frumoasa si va astept cu drag comentariile.



You Might Also Like

35 comentarii

  1. movul e superb,in love! nu stiu cate modele pot sa ai tu in cap, dar de fiecare data iese minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heheeee Stella,am fooooarte multe draga mea,numai timp sa am sa le transpun pe unghiute.te pup <3

      Ștergere
  2. Cu acest gand am venit: aceasta e culoarea preferata a Oanei! :)
    Trebuie sa imi spui si mie cum reusesti sa combini nuante, texturi, modele diferite incat sa obtii un rezultat asa frumos si atat de echilibrat?! Cum?! Trebuie sa ai un al 6-lea simt! :D
    Minunat arata manichiura ta, draga mea!
    Pupici multi!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Awwwww ce frumos ai spus <3.Nu stiu.....de unde :))))),pur si simplu,ma duc la dulapiorul cu oje si iau asta,asta si asta :))))).Si iese ceva frumos <3.Te pup cu drag.Saptamana viitoare facem ce-am promis <3

      Ștergere
  3. Imi place mult combinatia, movul e o culoare care imi place foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne cat de minunata e oja texturata! Combinatia e de vis, de la oje, la floricele, i love it ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup Eva,multumesc mult,ma bucur ca va place <3

      Ștergere
  5. Culoarea de baza e chiar superba <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata minunat!
    Aceasta e una dintre manichiurile mele preferate. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. mai nou,culoarea mov este preferata mea si cand din mainile tale ies adevarate opere de arta,asta ma face sa te respect pentru ceea ce faci,felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superba draga mea. Oja texturata este de vis! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place tare mult ce vad aici! Ai niste idei...super tari si impirationale! Sa le pui pe Pinterest..manichiurile tale!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup Lory merci,da nu am mai pus demult pe Pinterest, o sa le pun <3

      Ștergere
  10. Foarte frumoase unghiutele de azi! ♥

    RăspundețiȘtergere
  11. Zoya- Carter este absolut minunata. Nu stiu de ce nu o am :)). Mani e superba, imi place mult si decals ul. Pup Mada! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. nice look and lovely contrast :) i like it

    RăspundețiȘtergere