Happy Birthday to Me-Giveaway Aniversar #2



Hello Beauties,


      Ma tin de cuvant si astazi de ziua mea,vin cu cel de-al doilea Giveaway pentru voi.
      Va multumesc tuturor pentru sustinere,fara voi blogul si pasiunea mea nu ajungeau aici.
       Stiti ca iubesc Parisul asa ca astazi cadoul meu pentru voi are aceasta tema.



-O caseta de bijuterii cu sertarase
-O esarfa
-Un lant cu pandantiv
-O bratara
-Un inelus cu un trandafir negru
-Crema de maini Balea(parfum violete)
-Oja Golden Rose Paris #218
-Glitter
-Water Decals cu trandafirasi(BP)



 Regulile sunt urmatoarele:

1.Sa imi urmariti blogul prin GFC 
2.Sa dati Like paginii mele de Facebook (aici)
3.Sa dati share Giveaway-ului pe FB (asigurandu-va ca postarea este publica)
4.Sa ma urmariti (optional) pe Instagram si Bloglovin
5.Sa imi lasati in comentariul vostru, aici pe blog, numele cu care ma urmariti prin GFC (Instagram si Bloglovin),numele cu care ati dat Like paginii de FB  si link-ul de share .
6.Sa imi lasati link-ul unui articol de pe blogul meu care v-a placut .

      Castigatoarea va fi aleasa prin intermediul site-ului random.org in termen de 48 de ore de la incheierea concursului.
   Concursul nu este sponsorizat(toate produsele sunt noi) si sunt cumparate de mine,este valabil doar pe teritoriul Romaniei, iar perioada de desfasurare este 11.08.2015-28.08.2015.
 Nu accept inscrieri de pe conturi masculine si de pe conturi multiple ale aceleasi persoane.

      Sper sa va placa produsele alese de mine pentru acest Giveaway,va astept sa va inscrieti si va doresc succes.
      Nu uitati nici de celalalt Giveaway Aniversar #1.

CONCURS INCHIS!!!
Later Edit
Castigatoarea este:


Etichete: , ,