NOTD-ILNP-Rehab

19:28:00



Hello Beauties,

      Desi sunt plecata in vacanta,nu v-am uitat si nu am plecat cu unghiutele neasortate :))).Nu am reusit sa fac postarea luni asa cum am promis,dar nici  nu am intarziat prea mult.
      Cu detalii despre locurile minunate si relaxante in care ma aflu,o sa revin cu o postare dupa ce ma voi intoarce acasa.
       Acum sa vorbim despre unghiutele mele decorate de vacanta.Asa cum ati vazut pe Fb in acel preview,am folosit ce-a doua oja ILNP,care are un nume predestinat pentru vacanta mea-Rehab:))))).Deci ...ne-am luat adidasii,ochelarii de soare :))) si am plecat la munte.




      Am folosit baza si top coat sally Hansen,oja pentru stampila MdU #65 Lime, modele de pe placutele BPL-011,BPL-022,si stamper-ul urias pe care il iubesc Creative-Shop.



      Ojele acestea Holo...dupa parerea mea sunt superbe doar in lumina soarelui,la lumina naturala sunt ca niste oje obisnuite.Intr-adevar daca reusesti sa pozezi acele sclipiri pe care le au,in lumina soarelui....sunt de vis.




       Aici aveti si un swatch cu frumoasa ILN-Rehab.



      Iar pentru pedi am folosit o nuanta Orchid superba NCLA #041 Laurel Canyon Lolita.


      Va pup si va las cu pozele,cand am timp mai dau o fuga si pe blogurile voastre sa vad ce ati mai postat.Pana atunci,va citesc cu drag comentariile despre unghiutele mele de vacanta.








You Might Also Like

22 comentarii

  1. Ce dragutele sunt! Vacanta placuta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe unghiutele, pozele si tu! ♥ Imi place mult nuanta ILNP si cea folosita la pedi.
    Vacanta placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pupicei Mada,merci mult,abea astept sa le vad si eu pe ale tale <3

      Ștergere
  3. oh, doamne, ce frumoasa e oja ilnp!!! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eram convinsa ca o sa-ti placa :)))),pup <3

      Ștergere
  4. vacanta frumoasa, draga mea!!! unghiutele sunt superbe!! te astept, iesim odata, ca trece vara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pup Stella,merci mult,da sigur iesim :))))) <3

      Ștergere
  5. Haha, ce asortate sunt unghiuțele! :)) Vacanță plăcută, draga mea!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai ales culori si oje potrivite pentru vacanta! Imi place mult manichiura ta vesel stampilata! Sa aveti o vacanta superba!

    RăspundețiȘtergere
  7. beautiful look ! thanks for nice pictures ! i like this stamping patterns !

    RăspundețiȘtergere
  8. Manichiura se asorteaza perfect cu vacanta :D, minunata oja! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. frumoaseeee, numai bune de vacanta <3

    RăspundețiȘtergere