Nail Art Marathon-7.Flowers

12:31:00



Hello Beauties,

      In urmatoarele doua saptamani este randul Madalinei sa ne propuna tema si tehnica.Tema de saptamana aceasta "Flowers" este pe placul multor fete,o tema superba cu care nu dai gres niciodata,si poti realiza modele superbe.
      Eu pentru saptamana asta v-am pregatit o manichiura super simpla,dar de efect si extrem de rapid de realizat.Fara stamping de aceasta data.



Manichiura este realizata cu produse Golden Rose.Acum vreo luna si jumatate v-am arata un swatch al acestor oje frumoase primite de la Golden Rose si acum le-a venit randul.




      Pentru aceasta manichiura am folosit baza Evelin 8in1,baza GR nu mai am,oja Color Expert #46,Carnival #26 si Rich Color #106,dupa ce am aplicat Top Coat-ul Carnival,care dupa cum vedeti are in compozitie confetii de mai multe forme si culori inclusiv floricele,am sigilat totul cu Top Coat Gel Look.






Sa le facem o vizita si fetelor participante sa vedem ce idei de floricele au avut astazi.
  1. Madalina - http://frumusetelapretmic.blogspot.ro
  2. Oana - www.unghiutele.blogspot.ro
  3. Andreea M - www.dittanail.blogspot.ro
  4. Andra Katwww.andrakat.com
  5. Iulia Maria - http://iuliafairynails.blogspot.be
  6. Mada - http://universeofm.blogspot.ro/
  7. Mihaela - http://elasdreams.blogspot.ro/
  8. Claudia http://claudiaschoice88.blogspot.ro/
  9. Deyutza - http://deyutza87.blogspot.ro/



      Acestea au fost floricele mele de astazi,sper sa va placa si sa va inspire.Va pup si va doresc un weekend relaxant.La mine e intunecat si ploua.Va astept cu drag parerile despre unghiutele mele inflorate.



       Mai aveti cateva zile in care puteti sa folositi codul de extrareducere pentru bijuteriile Soufeel: Oana5


You Might Also Like

39 comentarii

  1. Ce frumos se potrivesc ojutele si cat de dragalase sunt floricelele! ♥ ✿ ✿

    RăspundețiȘtergere
  2. O idee rapida si cu rezultat minunat!pupi

    RăspundețiȘtergere
  3. Simple dar rezultatul final este foarte frumos si de efect!Iti multumesc ca ai partecipat la tema propusa de mine.Pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Madalina,ai fost inspirata,iar placerea a fost de partea mea <3

      Ștergere
  4. Frumoasa combinatia de culori !
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. mvaai, ce vreau si eu o oja din asta! e superba si tu ai folosit-o intr-o combinatie super <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heheeeee,pai nu ai vazut-o atunci...cand v-am mai aratat-o?Mai sunt si alte combinatii de culori.Pup merci mult.Cand ma mai duc pe la MegaMall,iti iau daca vrei <3

      Ștergere
  6. ojele GR sunt super-puper bune!! foarte frumos! pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac culorile. Sunt placute. Cand vad ojele astea Carnival la voi parca imi doresc si eu una, dar eu nu prea folosesc genul asta de lacuri. Ah! Prea multe oje vreau :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe unghiutele! Imi amintesc ca ai mai avut o manichiura in culori asemanatoare :D

    RăspundețiȘtergere
  9. super look ! they really worth GR rich color and color expert
    you have made beautiful combo for today post :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumoase sunt! Le-ai potrivit la fix ❤

    RăspundețiȘtergere
  11. Au iesit foarte dragute. Pupici
    http://www.lifestylesem.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce drăguțe sunt! Îmi place combinația! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce frumos e glitterul GR m-am indragostit ador manichiura te , pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce draguta e oja cu glitter si ce tare e ca are florcele in interior .Eu nu prea sunt fan glitter,urasc sa mi le sterg :D Manichiura ta tare colorata si draguta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Deyutza,cu stersul e chin,dar Glitter-ul asta e super cute <3,pup merci

      Ștergere
  15. foarte simpatica manichiura :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Super frumoasa manichiura ta <3.Ojele GR Carnival sunt superbe <3.Imi place cum ai combinat culorile ojelor :) .
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Tare simpatice sunt! am si eu floricele de genul, dar separate! poate reusesc sa fac si eu o manichiura cu ele!

    RăspundețiȘtergere
  18. ce drăguțe sunt! eu una, ma așteptam să ne ștampilezi ceva...dar manichiura asta simplă și frumoasă poate fi realizată super ușor! și e de efect!

    RăspundețiȘtergere