OOTD&NOTD&Soufeel Jewelry-Owls All Over

16:08:00



Hello Beauties,

      La inceput de saptamana am pentru voi o postare ceva mai altfel.Stiu ca v-am obisnuit doar cu unghiute,care bineinteles nu vor lipsii nici din aceasta postare,dar mi-a facut placere placere sa pozez si pentru un OOTD.Asadar astazi multe poze,facute intr-o dupa-amiaza de relaxare in parc.
     O tinuta lejera care ma reprezinta,cred ca stiti deja din comentariile pe care le las pe blogurile voastre ca iubesc jeansii,am o gramada de perechi si ma simt excelent in ei.Astazi am ales o perche de ripped jeans-Pimkie,un top-SheIn,sandale-CCC,geanta-BPS,ochelari de soare random,machiaj cu produse-Flormar.
     Bratara de la Soufeel  cu charm-urile ce ma reprezinta a devenit preferata mea imediat cum am primit coletul, nu m-am despartit de ea si evident nu putea sa lipseasca la aceasta tinuta. Va recomand cu mare drag bijuteriile din argint de la Soufeel,eu sunt foarte incantata de bratara mea



Outfit:
Top:SheIn
Ripped-Jeans:Pimkie
Sandale:CCC
Ochelari de soare-Random
Bratara de argint cu charmuri:Soufeel








                       Manichiura este realizata cu oja Tribal-BPS,si Owls-Water Decals.





      Sper sa va placa postarea mea de inceput de saptamana,mai multe poze in detaliu cu bratara mea Soufeel,gasiti aici.
      Va pup si va doresc o saptamana excelenta.Va astept cu drag comentariile,sa fiti blande cu mine :)))),stiti doar ca este doar a doua postare de acest fel,asa ca va astept cu sfaturi si pareri.
       Nu uitati de codul de reducere cu inca 5%,pana pe 8 Iulie Oana5



You Might Also Like

34 comentarii

  1. <3
    Cat imi place postarea ta!
    Numai bufnite dragalase :)

    Pupici

    http://intrendbydeea.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaai cat de dragut! Ultima poza este bestiala! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. uh, imi place tot, tot! <3
    si mie-mi plac mult bufnitele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pupacesc Andra,ma bucur ca va place ,merci <3

      Ștergere
  4. Ce de bufnițeee! Îmi place mult tricoul, iar unghiile sunt bestiale! De brățară nici nu mai are rost să zic! :D
    Ia hai și tu cu noi la pozat ținute! :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pup Ella <3,merci mult,asa incet batraneste :))))))

      Ștergere
  5. Ador tinuta ta! Iti vin foarte bine jeansii, iar sandalele sunt superbe! De unghiute nu mai zic, ca sunt foarte simpatice! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pupicei si multumesc mult,sunt incantata ca va place postarea mea <3

      Ștergere
  6. O tinuta exact pe gustul meu! La fel le prefer si eu. Si-mi plac si toate bufnitele tale, toate! :)
    Eu nu am nimic cu bufnite...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Andrea,eu le iubesc si am multe accesorii si top-uri cu bufnite,te pup <3

      Ștergere
  7. Ce postare frumoasa! ♥
    Tinuta imi place mult. In special, tricoul si geanta. Iar unghiutele, sunt superbe si atat de bine asortate cu intregul outfit. Sa mai faci astfel de postari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pupicei Mada,ma bucur ca va place si ca ma incurajati,multumesc mult <3

      Ștergere
  8. what a girly look ! i like owls too, and spotted how many owls you have , on the bag on the shirt , on the nails , hand ,,ha ha ! superb, really !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heheeee thnak you so much dear,glad you like it <3

      Ștergere
  9. Frumoase bufnitele :) Imi place mult manichiura <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Esti superba,arati excelent iar bufintele sunt adorabile!Pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Awwww ce frumos ai spus,te pup si iti multumesc <3

      Ștergere
  11. Ce gasca de bufnite! O tinuta comoda si copilaroasa, tare dulce.
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehehee merci Mihaela,asa imi place sa fiu comoda......si inca sa copilaresc :))))),pup <3

      Ștergere
  12. Vai cat de draguta esti!! si asa multe bufnite..arata de-a dreptul adorabil <3 te pupic!

    RăspundețiȘtergere
  13. Toata esti o bufnita...dragute toate,superbe unghiutele si bratara

    RăspundețiȘtergere
  14. In ultima vreme am format si eu o obsesie cu obiectele cu bufnite...nu le pot rezista :)) Tinuta ta arata foarte bine, mai ales geanta si unghiutele imi plac foooooarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  15. Wow Oana cat de frumos te-ai asortat! Trebuie sa recunosc ca nu detin nici un obiect cu bufnite dar sper ca asta sa se schimbe pt ca-mi place ft mult geanta ta de la BP. De bratara nici nu mai zic nimic...e de vis...si se termina promotia cu codul tau exact de ziua mea :)) cred ca e un semn :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa Kinga,clar e un semn :)))),te pup si iti multumesc <3

      Ștergere
  16. Ce adorabil e inelusul! Pe ala mi-a picat ochii imediat :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte draguta tinuta ta, mi-au placut mult topul, geanta, unghiile si sandalele!

    RăspundețiȘtergere