NOTD-BP-L009

22:10:00



Hello Beauties,


     Astazi am pentru voi,o manichiura colorata de vara.Am tot zis ca ma opresc din cumparat oje,dar nu si nu :))).Am vazut frumusetea asta verde din noua colectie -Miss Sporty Clubbing Colours Nail Polish.Sunt culori superbe iar oja este de o calitate exceptionala,si are si uscare rapida.Nu am reusit insa in poze sa surprind exact nuanta,are si un shimmer fin,superb.


      Am folosit baza Eveline 8in1,ojele BarryM Gelly Hi Shine Nail Paint-GNP 13 si Miss Sporty-Clubbing Quick Dry #346,am stampilat cu oja MdU 65 Lime,modele de placuta BP-L009,am aplicat si cateva studs,apoi am sigilat totul cu Top Coat Essence Gel.




Sper ca v-a placut modelul meu de astazi,va pup si va citesc cu drag parerile.




You Might Also Like

29 comentarii

  1. imi place mult modelul!
    ambele oje folosite ca baza sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumușică e! Chiar e perfectă pentru vară, atât de vesel colorată. :D
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumușică e! Chiar e perfectă pentru vară, atât de vesel colorată. :D
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  4. Cate idei de manichiura intr-o singura postare, imi place si asa dar si "uni". :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Manichiura e frumoasa foc! Numai buna pentru vara :colorata! Imi place mult :*:*

    Ce bine stampileaza ojele de la MDU <3, a meritat asteptarea

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place combinatia mult si ojutele folosite. Iar mani arata exceptional. ♥

    RăspundețiȘtergere
  7. Impresionant design si culori perfecte pentru vara!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumos arata oja Miss Sporty, foarte draguta manichiura, te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Wow so cool! I love everything about this nail art: from colors to design! :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Uuu foarte dragute!!!
    Paletele stampling...se pot folosi de mai multe ori? Ma gandeam sa-mi iau si eu! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Loredana,daaa sigur le folosesti de cate ori doresti,nu se strica sunt din inox <3,daca vrei mai multe lamuriri iti stau la dispozitie oricand,te pup

      Ștergere
  11. Wow, ce-mi place placuta asta!!!!! Superba! Manichiura e extrem de vesela si frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult Kinga,ma bucur ca iti place,pup <3

      Ștergere