Nail Team Challenge-All Posts

11:28:00




Hello Beauties,

       In postarea de ieri v-am promis ca revin astazi cu o postare "fulger" :))),cu link-uri si poze de la fiecare tema din aceasta colaborare.Mi-a fost tare draga,a fost o colaborare in care fiecare am propus cate o tema,cred ca stiti asta deja din postarile noastre,si eu am reusit si de aceasta data sa particip la toate temele.Va las cu poze si link-uri catre postari.

1.Inspired By



2.French Manicure



3.Negative Space




4.Recreate a mani by your favourite blogger



5.Cartoons



6.Vintage Nails



7.Inspired by someone close to you



8.50 Shades of Green



9.Tape Mani



10.Retro Manicure



11.Water Decals



12.Glam Nails



13.Degrade



14.Floral



15.Inspired by a pattern or outfit



16.Water Marble



17.Studs



18.Rock Style




     Cam aceasta a fost colaborarea noastra sper ca v-au placut temele si poate aveti si o preferata din toate manichiurile mele.Va pup,va doresc o duminica superba. 





      Incepand de sambata viitoare va asteptam pe bloguri cu o alta colaborarea MARATON care se va incheia pe 31 Decembrie.



You Might Also Like

18 comentarii

  1. nu stiu cum reusesti, toate sunt frumoase! puppppp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pupicei Stella,asa cum reusesti si tu sa fi mereu frumoasa si plina de inspiratie in postarile tale <3

      Ștergere
  2. Ai facut niste manichiuri superbe iubi! Felicitari :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt frumoase rău toate! Trebuie să mai faci negative space, ți-au ieșit super, mai ales a doua.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Ella,pupiceiiiii <3.Da promit ca mai fac <3

      Ștergere
  4. Ce harnicuta ai fost, Oana!
    Toate modele sunt deosebite. ♥
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Oana, imi plac mult manichiurile tale si, sa fiu sincera, mi se pare ca ai evoluat foarte mult pe parcursul acestei colaborari. :D Mereu mi-au placut unghiutele tale si combinatiile de culori alese, asa ca nu pot alege o favorita intre acestea. Keep it up! :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup si iti multumesc mult pentru aprecieri <3

      Ștergere
  6. Numai modele unul si unul. Sunt frumoase toate. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Fiecare model este una speciala. Chiar am incercat sa vad care sunt favoritele mele si am numarat sunt 15 la numar :)) Deci cam toate imi plac!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wwwoooowww merci mult Andrea,din suflet te pup si te imbratisez <3

      Ștergere
  8. Superbe! De fiecare data ai fost inspirata si ai facut niste alegeri minunate :*

    RăspundețiȘtergere