MoYou Nails Concept + NOTD Giraffe mani

21:24:00



Hello Beauties,

      Astazi va prezint colectia de placute nou lansata de MoYou Nails-Concept. Intreaga colectie contine 10 placute rotunde,cu model pe toata suprafata lor si cu cate o tema pe fiecare placuta,animal print,fairytales,summer si multe altele.Le puteti cumpara la set dar si individual. 


                                                                             sursa:https://www.facebook.com/MoyouNails

      Placutele vin ambalate individual in cate o punguta si au pe ele filmul de protectie albastru,care trebuie indepartat inainte de utilizare.




     Eu am primit doar doua placute din aceasta colectie,am ales nr 301 cu basme si 303 cu animal print.Cu cea de-a doua am facut o manichiura Girafa.





     Am folosit baza si top coat produse Sally Hansen-Miracle Cure si Insta Dri,oja China Glaze -Solar Power,pentru stampilat oja-Golden Rose #115,si modele animal print de pe placuta #303.




Va plac placutele din noua colectie? Va pup si sper sa va placa girafa mea.


     

You Might Also Like

33 comentarii

  1. Ei ei !!!
    Ce manichiura frumoasa...!! Ma bucur mult ca ai ales placuta asta, e chiar foarte draguta.
    Stii deja ca imi plac placutele de la ei- si abia astept sa le incerc si pe celalalte! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Iubi,pupicei <3,si mie imi plac mult <3

      Ștergere
  2. Foarte frumoase placutele, iar mani arata exceptional. Imi place mult si oja CG.
    Niciodata nu am incercat print-ul acesta. ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Mada,si eu il fac pentru prima oara,pup <3

      Ștergere
  3. Sunt foarte frumoase unghiutele si frumoase foc placutele din acesta colectie.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Super dragalasa mani! Placuta e super wow, poti sa faci 4 animal print-uri :D:D deodata :)) kiss

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place foarte mult manichiura!
    Si noua colectie MoYou imi place!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place mult manichiura! :D Am sa ma apuc si eu de stampilat mai des :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup merci,eu daca as avea timp as face cate una in fiecare zi :))))) <3

      Ștergere
  7. ce dragalasa e girafa ta.super colectia de la moyou.as vrea si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cât de frumoase sunt plăcuțele! Abia aștept să văd și restul modelelor pe unghiuțele tale. :p
    Manichiura e haioasă rău, îmi place! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pupicei Ella,merci mult.Daaa sunt frumoase toate <3

      Ștergere
  9. Sunt placute super interesante iar manichiura ta arata foarte bine! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  10. vai cat este de frumoase <3, vreau si eu :) arata absolut genial
    alinapink.ro

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce simpatica e manichiura! Si ce frumoasa e nuanta de galben. :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. ah, my favor manicure with animal print ! super look !
    i have plenty similar posts :)

    RăspundețiȘtergere