Nail Team Challenge- 10.Retro Manicure

10:31:00



Hello Beauties,

Astazi avem o tema foarte versatila si frumoasa. A fost propusa de Iulia B.-http://iuliabeldean.blogspot.ro si anume "Retro Manicure". Aceasta tema poate avea o multitudine de interpretari si abea astept sa vad ideile fetelor.
Eu astazi am ales sa fac o manichiura James Dean&Marilyn Monroe.




Am folosit baza Eveline 8in1,oja ELF-Metallic Elegance,un roz-nude cu un shimmer delicat,am aplicat modele de placutele MoYou London comandate special pentru aceasta manichiura,asa cum au fost si cele pentru Vintage,-Time Traveler Back To The 50's 01 si 03,si BP 15. Am stampilat cu oja neagra My Nails,apoi am sigilat cu Insta Dri de la Sally Hansen.





Abea astept sa vad interpretarile voastre fetelor.Aici sunt link-uri catre fetele participante.



Sper ca v-a placut interpretarea mea Retro de astazi.Va pup si va citesc cu drag comentariile.







You Might Also Like

38 comentarii

  1. Mereu raman placut surprinsa de multitudinea de modelase pe care le imprimi pe unghii.
    Iar acesta este fabulos! Ador manichiura! ♥
    Weekend minunat, Oana! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba manichiura ta draga mea! (dar inelul este si mai superb :x )

    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. James Dean si Marilyn: alegerea perfecta!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ooohh, ce idee faina si cat de frumos pusa in aplicare! Manichiura ta arata si suav... si cu personalitate! Like, like, like!
    Cat de hot sunt pozele cu cei doi!!! :D

    Pupiiici, draga Oana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult draga Ilda,ma bucur ca v-au placut <3

      Ștergere
  5. Oana,Oana,intotdeauna manichiuri impecabile!!!Si perfecte!!!Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  6. superbe!! love it <3
    unghiuta cu marilyn e preferata mea!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pupici Andra,merci,cutiuta de la tine a fost si ea vedeta <3

      Ștergere
  7. Geniala!! intotdeauna ai idei minunate..si cate o placuta sa se accesorizeze <3 te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Absolut superbe! Si eu m-am gandit la Marilyn :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata excelent iar ideea mi se pare geniala. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si ma bucur ca am reusit sa surprind aerul Retro :))),pup

      Ștergere
  10. Sunt mare fana MM si imi place mult de tot ceea ce vad pe unghiutele tale! Superba si foarte eleganta rezultatul final.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma omori cu placutele tale.. cum ai tu de toate pentru orice :) Superba manichiura

    RăspundețiȘtergere
  12. foarte foarte foarte frumoasă manichiura ta! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt superbe unghiuțele! Mă gândeam s-o desenez și eu pe Marilyn, dar n-am avut timp și nici încredere că o să-mi iasă bine din prima, așa că am preferat să nu risc, de data asta. :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. O ador pe Marlilyn si ideea ta de a combina modele, manichiura ta chiar are un aer retro, te pup <3

    RăspundețiȘtergere
  15. marilyn s-a potrivit de minune in manichiura ta retro! felicitari!

    RăspundețiȘtergere