First Day of Spring

15:03:00



Hello Beauties,

Astazi de 1 Martie,prima zi a primaverii,avem pentru voi o colaborare frumoasa propusa de Iulia Maria-http://iuliafairynails.blogspot.ro/.Din pacate nu prea ne-am adunat in numar asa de mare,dar speram sa va placa unghiutele noastre care vestesc primavara.
Am stat putin pe ganduri cu aceasta manichiura,am vrut sa fac ceva de primavara,dar m-am gandit ca am tot timpul sa fac mani de primavara,asa ca am ales simbolul Martisorului.


Am folosit baza Evelin 8in1,ojele China Glaze,White on White si Poinsettia,oje Konad pentru stampilat,placuta BP 32,pietricele si Farmec Gel TopCoat,cu care am sigilat totul la sfarsit.




Aici aveti link-uri catre fetele care onoreaza aceasta colaborare.
  1. Iulia Maria - http://iuliafairynails.blogspot.be
  2. Mădălina - http://misshappyandhernails.blogspot.ro
  3. Ella - www.ella-beautycorner.com
  4. Oana - http://unghiutele.blogspot.ro
  5. Alina JustAnAngel - http://justanangel.net
  6. Andra (Sophie) - http://sophiesnailartdreamland.blogspot.ro
  7. Teo - www.taitzel.com

Imi pare rau totusi ca suntem asa putine dar e bine si asa.



Va doresc o primavara frumoasa,cu bucurii si impliniri.Mai pe seara anunt si castigatoarea Giveaway-ului.
Va pup si va citesc cu drag comentariile.


You Might Also Like

34 comentarii

  1. Ce frumoase si finute! <3 Imi place ideea pe care ai mers! :* :*

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt foarte frumoase pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pup Kleo,merci mult,anul trecut de Martisor am avut Guest-Post pe blogul tau <3

      Ștergere
  3. Foarte frumoase !
    Si eu port pe unghiute alb cu rosu :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos <3 Imi place ideea ta de martisor dar fundulitele-s dulci foc.Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce mani frumoasă și finuță! Și mie-mi pare rău că suntem așa puține, poate de 8 martie ne strângem totuși mai multe. :(
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da Miha asa ar fi frumos,sa ne strangem mai multe,pup merci <3

      Ștergere
  6. Frumoase si funditele si culorile. ♥
    Imi place cum ai combinat toate dungulitele cu acele fundite dragute!
    O primavara frumoasa, Oana! Si sa te faci repejor mai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult Mada,ma bucur ca va place,sper sa-mi fie mai bine in zilele urmatoare,pup

      Ștergere
  7. Ce draguta manichiura! Imi place cum a iesit. ♡

    RăspundețiȘtergere
  8. Rosu si alb. Am fost intr-un gand. Foarte girly si cute manichiura. Sa ai o primavara minunata, la fel ca tine, Oana !:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place mult, e colorata, de primavara, mi-ar placea si mie asa ceva pe unghiute.Pupici si o primavara cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte draguta si finuta manichiura ta! <3

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte frumoasa, draga mea! pupiciii

    RăspundețiȘtergere
  12. Tiiiii, unghiutele Oanei s-au asortat cu Martisorul! Sunt cochete si dragalase foc!!!
    Puup, scumpa! Frumoasa si vesela sa-ti fie primavara! :)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te pup draga mea ,asa sa fie pentru toata lumea <3

      Ștergere
  13. Foarte draguta modelul si imi place ca ai atasat in mijlocul funditelor strasuri, o fac mai speciala!
    Sa ai parte de zile insorite si multa sanatate, te pup.

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte dragute..in culorile martisorului <3 kiss

    RăspundețiȘtergere
  15. Absolut superb, feminin si elegant! Si eu iti doresc o luna a femeii minunata :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Sunt foarte frumoase unghiutele ❤

    RăspundețiȘtergere